Greek-lish για τους Γρεκύλους

Myspace Layouts Greek-lish για τους Γρεκύλους

Στο μπουκέτο της φωτό που είναι ένα σπάνιο είδος γλώσσας υπό εξαφάνιση,τα Ελληνικά, μπολιάσθηκε το γνωστό "τριαντάφυλλο" Γκρύκλης (Greek-lish ).

Κάθε φορά που γράφετε μια ελληνική πρόταση με λατινικούς χαρακτήρες, ένα μικρό Γκρύκλης πέφτει από το μπουκέτο στην άσφαλτο και στρώνει το δρόμο που πατάει η αγγλοσαξωνική νταλίκα-μπουντόζα.

Το κρίμα στον λαιμό σας. Gi afto stamaticte na grafete etc. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε να γράφετε σωστά. Θα κάνετε καλό στον εαυτό σας, θα προστατέψετε ένα είδος υπό εξαφάνιση και θα σταματήσετε να σπάτε τα νεύρα των φίλων σας.

Σε κάποιους ήδη έχει συμβεί και συνεχίζει να συμβαίνει.

Ας ενώσουμε όλοι τις φωνές μας για μια δικαιότερη αντιμετώπιση και για μια αξιοπρεπή στάση απέναντι στην ιστορία μας

υ.σ: οι λεγόμενοι "ΛΑΤΙΝΙΚΟΙ (LATIN)" χαρακτήρες προέρχονται απο το ΑλφάΒητο των αποίκων απο Κύμη/Χαλκίδα-Ευβοίας...

Να θυμάστε

"Να θυμάστε ότι η μόνη μας περιουσία στη ζωή είναι αυτά που έχουμε στο κεφάλι μας,
τα λεφτά δεν έχουν καμία απολύτως αξία γιατί χάνονται μέσα σε μια στιγμή,
ενώ αυτά που έχεις στο κεφάλι σου δεν χάνονται ποτέ, γιατί κανείς δεν μπορεί να τα κλέψει".
"ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΜΕΝΑΙ ΑΛΛΟΝ" δλδ Να είσαι πάντα άριστος και ανώτερος απο τους άλλους"'
" Σε ολόκληρη την ιστορία, τίποτε δεν είναι πιο εκπληκτικό ή τόσο δύσκολο να περιγραφεί όσο η αιφνίδια άνοδος του πολιτισμού στη Ελλάδα. Πολλά απ' όσα δημιουργούν τον πολιτισμό υπήρχαν ήδη επί χιλιάδες χρόνια στην Αίγυπτο ή στη Μεσσοποταμία και είχαν απλωθεί από εκεί στις γειτονικές χώρες. Αλλά ορισμένα στοιχεία έλειπαν, ωσότου τα προμήθευσαν οι Έλληνες. Το τι απετέλεσαν στην τέχνη και τη λογοτεχνία είναι γνωστό στον καθένα, αλλά ό,τι έχουν πραγματοποιήσει στον καθαρά διανοητικό τομέα είναι ακόμη εξαιρετικότερο." (Bertrand Russel).
Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα, ραγιάδες έχεις, μάννα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι… (Κωστής Παλαμάς) -και αυτό-
«Ποιος μας φυτεύει στη Γη ετούτη και ποιος μας ξεριζώνει χωρίς να μας ζητήσει την άδεια; φωνάζουν οι καρδιές, ρωτούν οι κεφαλές χτυπώντας το Χάος»(Καζαντζάκης)
Φίλε ή αντίπαλε μην τ' αναγγείλεις πουθενά. Δεσμώτης τήδε ίσταμαι τοις ένδον ρήμασι πειθόμενος. 'Αρης Αλεξάνδρου (1922-78)ποίημα συλλογής «Ευθύτης οδών» (1959) -

Είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι; - Γιώργος Σεφέρης


Gorgias φλεγόμενος

Στίγμα Θέσεων

...."Πράμματα για τους Έλληνες έμαθα πολλά" μας είπε. Ο,τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, αυτοί τόχουνε κιόλας πράξει! Σοφία, γενναιότητα - αλλά μαζί: και φλυαρία άσκοπη, και προδοσία! Εβγαλαν άντρες σπάνιους-αλλά τους σκότωσαν οι ίδιοι! Είχαν ανθρώπους δίκαιους - αλλά τους εξορίσαν! (Η πολλή αρετή πάντα τους προξενούσε πλήξη!) Γενναίοι - όποτε ξένοι πάτησαν τη χώρα τους,- μα μόλις διώχναν τους εχθρούς, συνέχιζαν το σκοτωμό αναμεσά τους ! . . Τι να σας πώ ! . . Πράμματα για τους Ελληνες έμαθα πολλά μα λίγα μπόρεσα να καταλάβω! . ... O Μακρυγιάννης έφα(είπε): «Παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θερία πολεμούν να φάνε τους Έλληνες και δεν μπορούνε, τρώνε από μας και μένει και μαγιά». Κι όπως λέει ένας φίλος: παρά τις (αθρησκευτικές ή αν θελετε αγνωστικιστικές) πεποιθήσεις μου, καμιά φορά εύχομαι πάντα να μπορέσω να πειστώ ότι έχω άδικο και να πιστέψω τους συνομιλητές μου. Κυρίως για τους δικούς μου ανθρώπους που τους στενοχωρώ. Όμως ανέκαθεν ήμουν αμφισβητίας και Εικονοκλάστης. Έτοιμος πάντα για τον αντίλογο, πρός εύρεσιν της Αληθείας. Έτσι ήταν περίπου αναμενόμενο ότι κάποτε θα ερχόταν και η στιγμή τής θρησκευτικής αμφισβήτησης. Απλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς!». Κι εγώ..επίοης διότι: Την άλλη μέρα, στην δευτέρα δημοτικού, η κυρία Μαρίκα με την άδεια ξύλινη κασετίνα, μου μάτωσε το κεφάλι. Δεν ήξερα τα δώδεκα παιδιά του Ιακώβ. Πώς να την πείσει κανείς ότι τη νύχτα θεμελιώσαμε τον Παρθενώνα. Κάποτε, που το τρίπτυχο "πατρίς θρησκεία οικογένεια" δεν είχε χάσει ακόμα την αίγλη του, ο καθηγητής μου της Ιστορίας μιλώντας για την εποχή του "Βυζαντίου" και συγκεκριμένα για τον Θεοδόσιο τον "μεγάλο", τόλμησε να ξεστομίσει λίγα λόγια για τις καταστροφές, που υπέστησαν τα έργα του Ελληνικού πολιτισμού, από τους φανατικούς πιστούς του Χριστιανισμού. Οι εικόνες των μαυροντυμένων καταστροφέων, όπως ζωγραφίστηκαν τότε στο μυαλό μου, δεν έσβησαν ποτέ. Οφείλω ένα ευχαριστώ, έστω ανώνυμα στον καλό φιλόλογο - ιστορικό, που μου έδωσε αυτό το ψήγμα αληθείας, το οποίο θα ήταν η άκρη του νήματος για την απάντηση στο δυσαπάντητο ερώτημα: Πώς και γιατί σε αυτή την χώρα οι άνθρωποι απαρνήθηκαν τη θρησκεία, και τον πολιτισμό τους συνολικά, και ενστερνίστηκαν για θρησκεία, μια αίρεση της Εβραϊκής, τόσο ξένη και ασύμβατη με τον χαρακτήρα τους; Κατά τον Αριστοτέλη ο άνθρωπος είναι ζώον πολιτικόν. Εξού ο μη λαμβάνων ενεργητικό μέρος στις υποθέσεις του συνόλου καλείται ‘ιδιώτης’, έχων χαλαρή τη συνείδηση του ‘πολίτη’ και κατ’ επέκταση έχει ελαττωμένη διανοητική ικανότητα. Οι Αγγλο-Σάξωνες απλά τον/την αποκαλούν: idiot . Θα θυμίσω αυτό: Ἀρχοντα των τριών μέμνησω: Άνδρας άρχει--Νόμοις άρχει--Ούκ αεί άρχει* «Τρία πράγματα πρέπει να θυμάται κανείς όταν βρίσκεται στην εξουσία: -Ότι κυβερνάει ανθρώπους, -ότι πρέπει να διαχειρίζεται την εξουσία σύμφωνα με το νόμο και -ότι δεν θα κυβερνάει αιώνια.»Αγάθων(Αθηναίος τραγικός ποιητής) .....Ο Επίκουρος (341-270π.χ) και η θεωρία του στρέφονται σ έναν ηθικολογικό χαρακτήρα της φιλοσοφίας. Στόχος του ήταν η αναζήτηση των αιτιών της ανθρώπινης δυστυχίας και των εσφαλμένων δοξασιών που την προκαλούν, όπως π.χ. η δεισιδαιμονία, ώστε να υπάρξει η αντιπρόταση για την προοπτική μιας ευχάριστης ζωής (ΖΗΝ ΗΔΕΩΣ), που για την επίτευξή της ο Επίκουρος προσέφερε ξεκάθαρες φιλοσοφικές συμβουλές. Το ζην ηδέως, επιτυγχάνεται με την απουσία του πόνου και φόβου και με τη βίωση μιας ζωής αυτάρκους περιβαλλόμενης από φίλους. Επίσης: Αρχή και ρίζα παντός αγαθού, η της γαστρός ηδονή. Ο Επίκουρος δίδαξε ότι η ηδονή, ή ευχαρίστηση, όπως θα λέγαμε σήμερα, αλλά και ο πόνος, είναι το μέτρο για το τι πρέπει να προτιμούμε και τι να αποφεύγουμε. Βασικές αρχές της διδασκαλίας του είναι οι εξής: - Με τον θάνατο έρχεται το τέλος όχι μόνο του σώματος αλλά και της ψυχής - Οι θεοί δεν επιβραβεύουν η τιμωρούν τους ανθρώπους - Το σύμπαν είναι άπειρο και αιώνιο - τα γενόμενα στον κόσμο συμβαίνουν τελικά, με βάση τις κινήσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ατόμων που διακινούνται στο κενό χώρο. Επίσης στην Τετραφάρμακο του, λέει): «Άφοβον ο θεός, ανύποπτον ο θάνατος, το μεν αγαθόν εύκτητον, το δε δεινόν ευκαρτέρητον» . {Επομένως οι πράξεις ή παραλείψεις μας, διέπουν ένα μέγιστο ποσοστό του μέλλοντός μας, το δε υπόλοιπο, οφείλεται στην Τύχη-Τυχαιότητα (ή Θεό για κάποιους) λέω εγώ - Γοργίας..}
«ΠΑΙΣ ΩΝ ΚΟΣΜΙΟΣ ΓΙΝΟΥ, ΗΒΩΝ ΕΓΚΡΑΤΗΣ, ΜΕΣΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ, ΠΡΕΣΒΥΤΗΣ ΕΥΒΟΥΛΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΩΝ ΑΛΥΠΟΣ» (Παιδί να μαθαίνεις καλούς τρόπους, νέος να πειθαρχείς τα πάθη σου, ώριμος να είσαι δίκαιος, γέρων συμβουλεύεις σωστά και να μη λυπάσαι τον θάνατο που πλησιάζει). Δελφικό παράγγελμα.
“Η επιθυμία της φήμης είναι το έσχατο ελάττωμα που αποβάλλουν ακόμη και οι σοφοί.”―Τάκιτος (55-117 μ. Χ.) .....επομένως....... ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ - ΕΝ ΟΙΔΑ (ότι) ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ -ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ - ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ.....αυτό προσπαθώ!!! - Γοργίας

Όχι άλλη δεισιδαιμονία, σας παρακαλώ

Λες κι ο Θεός τους έκανε φάρσα. Μετά το σεισμό, έριξε καταρρακτώδη βροχή. Ενίοτε, ξέρετε, γίνονται σεισμοί. Ο σεισμός είναι φυσικό φαινόμενο — δυσάρεστο για μας, αλλά η φύση είναι πολλές φορές δυσάρεστη. Επίσης, πολύ συχνά, βρέχει — ευτυχώς. Η βροχή είναι επίσης φυσικό φαινόμενο, καθώς και μια από τις βασικές αιτίες που υπάρχει ζωή πάνω σ’ αυτή την χωματό-πέτρινη μπάλα που περιστρέφεται στο (σχεδόν) κενό. Πόσο μυαλό θέλει για να σκεφτεί κανείς ότι τα δυο αυτά φυσικά φαινόμενα μπορεί και να συμπέσουν; Πότε θα ξεκολλήσετε επιτέλους από αυτή την ανόητη συνήθεια να τα αποδίδετε όλα, σε κάποιο υπερφυσικό ον; Όχι, τις φυσικές καταστροφές δεν τις επιφέρει κανένας θεός. Όχι, τους ανθρώπους που βγαίνουν ζωντανοί από ένα ατύχημα ή μια εγχείριση δεν τους σώζει κανένας θεός. Όχι, οι συμπτώσεις δεν συνιστούν απόδειξη θείας παρέμβασης. Όχι, δεν μπορείτε να ονομάζετε κάθε συμβάν που δεν μπορείτε να εξηγήσετε «θαύμα». Όχι, οι προσευχές και οι λιτανείες δεν φέρνουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Καταλαβαίνω ότι ο ανθρώπινος νους έχει την ανάγκη να προσδίδει σε όλα τα γεγονότα νόημα ακόμη κι όταν δεν υπάρχει κανένα, ιδίως όταν αυτά συνοδεύονται από ανθρώπινο πόνο, αλλά δοκιμάστε, αν θέλετε, κι ένα εργαλείο που λέγεται «λογική». Αν μάθετε να το χρησιμοποιείτε, θα σας φανεί πολύ χρήσιμο σε αρκετές περιπτώσεις…

Η Κόλαση κι ο Παράδεισος είναι εδώ σ'αυτή τη Γή....

Κάρ.Παπούλιας 24.07.08

Συμμερίζομαι την απογοήτευση και την οργή των πολιτών, όταν διαπιστώνουν ότι, η πολιτική αντιμετωπίζεται ως όχημα προσωπικού πλουτισμού και ως μέσο μιας παχυλής ζωής - Κάρολος Παπούλιας 24.07.08

Περιμένοντας τους Βαρβάρους

Για την κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα: «Των οικιών ηµών εµπιµπραµένων ηµείς άδοµεν» Θουκυδίδης
σ.σ. «και το μο.νί χτενίζεται» Γοργίας
Το άκρως επίκαιρο, για Ιθαγένεια και Πτώχευση της Πατρίδας, Ποίημα (όπου βάρβαροι=ΔΝΤ):
—Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
—Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
—Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
—Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

—Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί τον αρχηγό τους… (Κ. Καβάφης, “Περιμένοντας τους Βαρβάρους)

Επίσης διαχρονικώς επίκαιρα της Πατρίδας μας.
Οράτιος πρός Λεοκράτην: «...ήν τον Δήμον ψηφισάμενον, τους μεν δούλους ελευθέρους, τους δε ξένους Αθηναίους, τους δ' ατίμους Επιτίμους... »
και «Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….» Ισοκράτης, Πανηγυρικός»

Θα θυμίσω αυτό επίσης: Ἀρχοντα των τριών μέμνησω: Άνδρας άρχει--Νόμοις άρχει--Ούκ αεί άρχει* «Τρία πράγματα πρέπει να θυμάται κανείς όταν βρίσκεται στην εξουσία: -Ότι κυβερνάει ανθρώπους, -ότι πρέπει να διαχειρίζεται την εξουσία σύμφωνα με το νόμο και -ότι δεν θα κυβερνάει αιώνια.»Αγάθων(Αθηναίος τραγικός ποιητής)

Να γιατί χρειάζεται Δημοψήφισμα και Σκαμνί-Δίκη για όσους Πολιτικούς μας είναι άτιμοι!!
Ό καλύτερος τρόπος που ανακάλυψε το σύστημα για να απαλλάσσεται από λέξεις που ενοχλούν, είναι να τους αλλάζει τον ορισμό. π.χ. Αμαρτία=Λάθος (αρχαιοελληνικά) και έγινε Χριστιανικά=Ηθική Πτώση, οπότε επιλαμβάνεται ο Παπα-τζής!!
Με το σχιζοφρενές ιδεολόγημα του «Ρωμιοχριστιανισμού», το παρακράτος της ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας-ταλιμπάν ελέγχει την Παιδεία και απομακρύνει τους Ρωμιούς συστηματικά απ'όλες τις αρχές και τις αξίες της ελληνικής αρχαιότητας.Το παρακράτος αυτό (11.000 Ιερείς και 82 Επίσκοποι+82 Βοηθοί Επισκόπων=164 με Μισθό Στρατηγού και με καθεστώς Δημ.Υπαλλ) συνεχίζει να χρηματοδοτείται κανονικά από τον κρατικό προΰπολογισμό και να απολαμβάνει ιδιαίτερα φορολογικά προνόμια
και άλλες ασυλίες!! που ουδείς από τα δυο μεγάλα (;) Κόμματα τολμά να τα καταργήσει.
Ουδείς μπορεί να φαντασθεί, το τόσο αναγκαίο διαζύγιο μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας με ταυτόχρονη απαλλοτρίωση της αμύθητης περιουσίας - προΐόν εγκληματικών ενεργειών στη διάρκεια της Βυζαντινο-Οθωμανικής αυτοκρατορίας κατά των Ελλήνων, που αρνούντο την νεα θρησκευτικη ιουδαΐκή αΐρεση - και κατάργηση όλων των φορολογικών προνομίων της. Το σημερινό παρακράτος της ορθ-χριστ-θεοκρατίας είναι η κύρια πηγή της σημερινής διαφθοράς. Μοναστήρια σφιχταγκαλιασμένα με την πολιτική εξουσία λυμαίνονται το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης και τους Ρωμιούς υπο την ευλογία της Δικαιοσυνης των Αχτιναμέδων, φιρμανίων και χρυσοβούλων ή υπο την «πλάνη»(;) της πολιτικής εξουσίας. Εκκλησιαστικές οργανώσεις, σύλλογοι και λοιπά ιερά ιδρύματα μοιράζονται το δημόσιο χρήμα,
ενώ το ηλίθιο ποίμνιο των Ρωμιων βλεπει, άν βλέπει, την λεηλασία αυτή ως θεάρεστο έργο και την επικροτεί με κατάνυξη......για να καταλήξει στον Παράδεισο.
»Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!»-«Ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι» Γεννάδιος Σχολάριος

Του ρασοφόρου συνέτριψε ο πέλεκυς και η αξίνα,

τα μεγαλόχαρα είδωλα στα βάθη των ναών.

Των συντριμμένων η ψυχή, δεν χάθηκε μ’ εκείνα.

Φωτοπλανήτης έγινε στα χάη των ουρανών.

Όσο που νέα ζωντάνεψε αγαλματένια κρίνα,

στου διαλεχτού τον λογισμό, στους κήπους των σοφών.

Άναβε φωτιές καλόγερε, κάψε, κάψε, στα χαμένα καις.

Από την στάχτη της φωτιάς σου, της ιδέας ο χρυσαετός

τις φτερούγες του τεντώνει πιο πλατιές,

προς τα ύψη, προς το φως!!!

Κωστής Παλαμάς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ - Θέμου Κορνάρου-«Οι Αγιοι χωρίς μάσκα» (εκδ. Γκωγκώνη, Αθήνα 1933)
Το οδοιπορικό του κομμουνιστή συγγραφέα που επισκέφτηκε το 1930 ως εργάτης το Αγιο Ορος και επιχείρησε την πλήρη απομυθοποίηση του Περιβολιού της Παναγιάς. Ο Κορνάρος συγκρίνει το Αγιο Ορος με το λεπροκομείο της Σπιναλόγκας: «Και τα δυο αυτά μέρη τα επισκέφθηκα. Στο ένα -που είναι μια πελώρια σιδερόπετρα στη μέση του πελάγου- λιώνουνε σιγά-σιγά 300 άνθρωποι, σακατεμένοι, κομματιασμένοι από τη λέπρα του κορμιού. Στο άλλο -που είναι το πιο πλούσιο και το πιο όμορφο τμήμα του τόπου μας- 4 χιλιάδες ρασοφόροι σπουδάζουνε σ' όλη τους τη ζωή, να δένουνε, να προσαρμόζουνε στο ανθρώπινο σύνολο την πιο βρώμικη λέπρα: τη λέπρα της ψυχής.
Στη Σπιναλόγκα μπαίνοντας, πρέπει να φράξεις τη μύτη σου.
Στο Άγιον Όρος μπαίνοντας, πρέπει να φράξεις και μύτη κι αφτιά και να σκεπάσεις τα μάτια. Μα προ πάντων πρέπει να δέσεις τα νεύρα, για να μη σου φύγουνε».

Όπως γράφει στον πρόλογό του ο συγγραφέας, «μέχρι σήμερα, συνηθίσαμε να νομίζουμε το Άγιον Όρος για την πρότυπη Χριστιανική Πολιτεία […] Ώρα είναι πιά να πάψει ο άνθρωπος να γονατίζει μπροστά σε νοσογόνα μικρόβια παρασιτικά και να σκύβει το κεφάλι κάτω από το ζυγό βάρβαρων τυχοδιωκτών».
Τα δυο πρώτα κεφάλαια του δυσεύρετου βιβλίου περιλαμβάνονται στον ιστότοπο του Νίκου Σαραντάκου:
http://www.sarantakos.com/kibwtos/mazi/kornaros_agioi1.html
Ο αρχαίος κόσμος ήρθε σ' εμάς θλιβερά θρυματισμένος. Μεγάλο μέρος από τα γραπτά του μνημεία χάθηκε, οι οικοδομές σωριάστηκαν, τ' αγάλματα και τ΄ αγγεία κατακομματιάστηκαν και θάφτηκαν κάτω από τα χώματα ή κάτω από μεταγενέστερα χτίσματα. Μα το πιο αξιοθρήνητο, η κληρονομιά των Αρχαίων, παραδόθηκε σ' εμάς ακρωτηριασμένη, παρεξηγημένη και παραμορφωμένη από τις γενεές που μεσολάβησαν... " Καθηγητής Χαράλ. Θεοδωρίδης" «Ένας λαός γράφει την Ιστορία του, όχι για να αφηγηθεί όσα του συνέβησαν στο παρελθόν, αλλά πρωτίστως για να σφυρηλατήσει την αυτογνωσία και την ηθική ταυτότητα που του χρειάζονται για να χτίσει το μέλλον του, με Άριστους, δλδ Άριστα-Κρατούντες κι όχι "αριστοκράτες" εκλεγμένους ή κληρονόμους ηγετών» (γοργίας)

" Βίων έφη δειν τον αγαθόν άρχοντα παυόμενον της αρχής μή πλουσιώτερον αλλ' ενδοξότερον γεγονέναι" Βίων ο Πριηνεύς _
Ὄταν ἀποφασίσαμε νά κάμωμε τήν Ἐπαναστάση, δέν ἐσυλλογισθήκαμε οὖτε πόσοι εἴμεθα οὖτε πῶς δέν ἔχομε ἄρματα οὖτε ὄτι οἰ Τοῦρκοι ἐβαστοῦσαν τά κάστρα καί τάς πόλεις οὖτε κανένας φρόνιμος μᾶς εἶπε «πού πᾶτε ἐδῶ νά πολεμήσετε μέ σιταροκάραβα βατσέλα», ἀλλά ὦς μία βροχή ἔπεσε εἰς ὅλους μας ἡ ἐπιθυμία τῆς ἐλευθερίας μας, καί ὅλοι, καί ὀ κλῆρος μας καί οἰ προεστοί καί οἰ καπεταναῖοι καί οἰ πεπαιδευμένοι καί οἰ ἔμποροι, μικροί καί μεγάλοι, ὅλοι ἐσυμφωνήσαμε εἰς αὐτό τό σκοπό καί ἐκάμαμε τήν Ἐπαναστάση._Θεόδωρος Κολοκοτρώνης - Πνύκα 1838
-
Στον Νεοθωμανό Νταβούτογλου...
ΝΑ τι θα έλεγαν κάποτε οι ΕΛΛΗΝΕΣ:
- Στρατηγέ Μακρυγιάννη, ο Κιουτάγιας(Κιουταχής) έστειλε γραφή να παραδοθούμε, ‘τι θα φέρει κι άλλο ασκέρι να μας πάρει την πλάτη και τότες είμαστε χαμένοι.

- Θα μας κλάσει τον μπούτζον.

ΥΓ. Μη μου παρεξηγηθεί κανένας εύθικτος. Αυτά είναι Ιστορικά γεγονότα και όχι οτιδήποτε άλλο.

Scroller 12 Αναρτήσεων στο moyseia.blogspot

Επικαιρότητα:

Ευκλείδου Στοιχεία

Αρχαίο πρωτότυπο και μεταφράσεις μέσω του Κλασικού Αναγνώστη Ευκλείδου Στοιχεία

Μνημόνιο 7η Επέτειος 2017

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ ΚΟΥΦΆΛΕΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΘΑΦΤΕΣ...
8η Επέτειος του 1ου Μνημονίου (2012) και δεν υπάρχει προφυλακισμένος κανείς Υπαίτιος!! ο Ακης μόνο;; Κι αυτός βγήκε με εγγύηση!!

Οι 9 τελευταίες αναρτήσεις μου

11 Ιουν 2010

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΟΣΟ ΖΩ

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΟΣΟ ΖΩ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΚΡΗ

Το πρωινό μου δεν ήταν καθόλου ήρεμο. Πετάχτηκα με τις πιτζάμες να κολλάνε στο κορμί μου από ιδρώτα και γλίστρησα προς το σαλόνι αργά αργα όπου ακουγόντουσαν οι φωνές των γωνιών μου.
Κάποια στιγμή περνώντας από το δωμάτιο της γιαγιάς μου άκουσα μια πνιχτή φωνή. Έμεινα για λίγο ακίνητος γιατί από την μισάνοιχτη πόρτα την είδα καθισμένη στην άκρη του κρεβατιού να αναστενάζει βαριά.

Εκείνη συνειδητοποιώντας ότι την κατασκοπεύω καταπίνει τον λυγμό και προσποιήθηκε με ένα μαγικό τρόπο πως κάτι θυμήθηκε από τα παλιά. Η γνωστή ατάκα των γερόντων.

Μπροστά στην αγωνιώδη σιωπή μου, έριξε ένα βλέμμα στον καθρέφτη για να βεβαιωθεί πως δεν την μαρτυρούν τα κόκκινα μάτια της, έσιαξε αμήχανα τα γκρίζα μαλλιά της και με λίγο θεατρινίστικο τρόπο προσπαθούσε να με καθησυχάσει . Ύστερα ψηλάφησε με τα μελανά χεράκια της τα μαλλιά μου με στοργή και μου άφησε ένα φιλί στο μέτωπο. Ύστερα μου λέει το άλλο γνωστό. Μην δίνης σημασία ξεκούτιανα γιε μου.

Την ξέρω καλά την γλυκειά μου γιαγιά. Ναι ξέρω πότε μου κρύβει κάτι και δε θέλω να τις το χαλάσω. Ψευτοπαρηγορήται όταν μεταμφιέζεται στην ανέμελη και ευτυχισμένη γιαγιά. Ξέρω όμως πως καταβάθος φοβάται μην έρθει η μέρα που θα την αποκόψουν από τα εγγόνια της και βρεθεί στο περιθώριο. Απολάμβανε με ταπεινότητα και χωρίς διαμαρτυρίες την παρουσία μας αλλά και με μια αξιοθαύμαστη αξιοπρέπεια. Καμιά φορά μόνο αν την ξεχνούσαν οι γονείς μου ρωτούσε έτσι για να αποκτήσει λόγο ύπαρξης τι θα επιθυμούσαν για φαγητό. Και μετά η καλή μου γιαγιά ερχόταν στο δωμάτιο μας και μας κοιτούσε με μια αγαλλίαση. Αυτό το δρόμο του μεγαλείου να υπηρετεί τους άλλους γενναιόδωρα την ακολουθούσε παντού. Και φυσικά δεν πέρασε σε μένα και στην αδελφή μου ούτε μια στιγμή από το μυαλό μας να μας εγκαταλείψει γιατί την θεωρούμε κομμάτι δικό μας. Ένα κομμάτι ευγενικό.

Στο μεταξύ στο σαλόνι του σπιτιού μας οι φωνές συνεχιζόντουσαν.

Θέλοντας να μάθω τι έχει συμβεί και έκλεγε η γιαγιά μου πήρα μια βαθιά ανάσα και φθάνω τους γονείς μου.

- Μα τι συμβαίνει; Τους ρώτησα ανάστατος. Γιατί κλαίει η γιαγιά;

Δευτερόλεπτα εκείνοι με κοιτούσαν αμήχανα. Από την έκφραση του προσώπου τους διέκρινα ότι ένας άγριος καυγάς είχε προηγηθεί. Το γιατί δεν το ήξερα.

- Μα τι έγινε θα μου πείτε; Χωρίζετε; αυτό είναι; Ρώτησα τρομαγμένος.
- Για αυτό έκλαιγε η γιαγιά;

- Σε παρακαλώ παιδί μου πήγαινε στο δωμάτιο σου. Είναι προσωπική μας υπόθεση μην ανακατεύεσαι. Μου απάντησε η μητέρα μου. Όσο για την γιαγιά σου καλά θα κάνει να μην κρυφακούει το ανδρόγυνο.

- Εγώ καθόμουν στα καρφιά. Μια φρασούλα μόνο χωρίζετε;

Μεμιάς ο πατέρας μου μου πέταξε με απότομο τρόπο.

- Βλακείες λες μικρέ απλά διαφωνούμε με την μαμά γιατί θεωρεί πως η γιαγιά είναι αρκετά μεγάλη και δεν πρέπει πια να κάνει διακοπές μαζί μας γιατί θα μας είναι βάρος. Έριξε ένα βλέμμα όλο σημασία στην μητέρα μου και συνέχισε τις μπηχτές του. Αλλά στην πόλη είναι αρκετά νέα για τα πήγαινε έλα μέσα στο σπίτι ή στο σούπερ μάρκετ. Αλλά έτσι είναι όταν γεράσουν τα άλογα τα σκοτώνουν……..

Η μητέρα μου τον κοιτάζει με ένα ύφος που δεν το αναγνωρίζω. Α ,για μια στιγμή. Κάτι μου θυμίζει.
Ναι το είχα δει σε εκείνη την ταινία Κραμερ εναντίον Κραμερ και μου είχε κάνει εντύπωση γιατί αποδέχτες ήταν τα παιδιά. Μόνο στην περίπτωση της δική μας οικογένειας μήλον της έριδος ήταν η γιαγιά μου.

Στο μεταξύ η μητέρα μου άρχισε. Αυτό πάει πολύ. Ε όχι και να με συκοφαντείς στο παιδί μας. Δεν είναι αντρίκιο. Σηκώνεται ορθή και με πλησιάζει. Με τραβά στην αγκαλιά της και προσπαθεί να δικαιολογηθεί.

- Εγώ απλά εξέφρασα την επιθυμία να πάμε και φέτος κάπου μόνοι μας και εννοούσα την δική μου οικογένεια εσένα την αδελφή σου τον μπαμπά σου. Έχω κουραστεί γραφείο, σπίτι και θέλω να κάνω άλλα πράγματα τώρα που μεγαλώσατε και αυτοεξυπηρετήστε. Δεν μπορώ να ακούω μασέλες να χτυπούνε την ώρα που τρώγω αλλά ούτε και να σέρνω τη χλομάδα του θανάτου στην διασκέδαση μου.

- Τώρα τελευταία όλα σε ενοχλούνε πάνω της, μέχρι που έπαψες να τη θεωρείς και μέλος της οικογένειας σχολίασε πικρόχολα ο πατέρας μου . Πρέπει όμως να σου θυμίσω ότι ήταν δική σου η σκέψη να την φέρουμε κοντά μας και δική σου επινόηση για το πώς θα την πείσουμε να μας βοηθήσει στο μεγάλωμα των παιδιών μας. Εγώ τότε διαφωνούσα γιατί ήθελα να την αφήσω να ξεκουραστεί και να διαθέσει με δική της βούληση το χρόνο της και τη ζωή της . Θυμάσαι τη σκηνοθεσία έκανες τότε; Αν όχι θα στο θυμίσω εγώ. Έλεγες λοιπόν . Μητέρα θα είσαι η βασίλισσα του σπιτιού μας, της καρδιάς μας, θα φτιάχνεις αυτά τα ωραία φαγητά στην κουζίνα σου και θα μεγαλώνεις τα εγγόνια σου παραδοσιακά. θα συμμετέχεις και στη χαρά και στη λύπη μας . Βρες την τόλμη και παραδέξου τα έλεγες η δεν τα έλεγες;

Εγώ ακούγοντας το θέατρο του παραλόγου ξεφεύγω απότομα από την αγκαλιά της και τολμώ να φωνάξω και στους δυο.

- Μου έχετε πει να σας λέω ότι μου έρθει στο μυαλό. Ακούστε λοιπόν χωρίς να με διακόψετε. Το βρίσκω και άδικο και εγκληματικό αυτό που κάνετε για την γιαγιά. κάθε γιορτές και καλοκαίρι. Διαπράττετε την μεγαλύτερη αμαρτία σε αυτή την υπέροχη γιαγιά που ζει μόνο για μας. Και αν το κάνετε δεν θα έχετε καρδιά ούτε αισθήματα. Μιλάτε για κούραση αλλαγή ξενοιασιά. Η γιαγιά τι πρέπει να πει άραγε που ένα χειμώνα ολόκληρο φορτώνετε όλο τον όγκο του σπιτιού και την φροντίδα για να μας παρέχει ένα καλό υγιεινό φαγητό την καθαριότητα, μα πάνω από όλα την ασύγκριτη αγάπη και ασφάλεια που μας παρέχει σε δύσκολες στιγμές μας και σε τέτοιους καιρούς; Ξέρετε ότι η γιαγιά ήταν δυο φορές περισσότερο μάνα και πατέρας εμένα και της αδελφής μου; Ξέρετε εδώ και 14 χρόνια η γλυκιά μου γιαγιά μας στάθηκε τόσο στις ευχάριστες στιγμές όσο και στις δυσάρεστες; Πως ήταν ο υπερασπιστής μας; Πως μας έδωσε γνώσει και επηρέασαν τη ζωή μας που θα μας μείνει αλησμόνητη; Είχατε την ευλογία να αναθέσετε το μεγάλωμα μας σε μια αφοσιωμένη γιαγιά. Και αν πρέπει να βρω ένα της ελάττωμα θα τολμούσα να πω ότι έκανε αυτό που ήταν καλύτερο για τους άλλους και όχι για τον εαυτό της. Και καθώς εσείς αποκτούσατε καριέρα παιδιά ύλη χάσατε το πιο σημαντικό. Το φιλότιμο και την ευαισθησία προς τον φύλακα άγγελο μας. Της εμπιστευτήκατε την ανατολή τη ζωή μας. Μα ξεχάσατε τη δική της δύση . Μια δύση που στην ψυχή της πρέπει να φέρνει ηρεμία αναγνώριση αξιοπρέπεια στοργή. Η δύση μητέρα και πατέρα όταν την απολαμβάνουν πολλοί μαζί. σε γαληνεύει Αντίθετα αν είσαι μόνος σου φέρνει θλίψη και αγριότητα. Να το θυμάστε αγαπητή μου γονείς, γιατί εκεί που είστε ήτανε και εκεί που είναι θα είστε.

Με κοιτούσαν ασάλευτοι και αμίλητοι.

Δεν ξέρω πώς να σας το πω η καρδιά μου είχε γίνει ένα μπαλάκι και ήταν έτοιμη να πεταχτεί έξω από το σώμα μου. Άρχισα να τρέχω για να κλειστώ στο δωμάτιο μου. Μου είχε στοιχήσει η εγωιστική συμπεριφορά της μητέρας μου, ή εδώ κάπου αρχίζει η πίστη μου στην επανάσταση; Δεν ξέρω αλλά έπιασα τον εαυτό μου να κατασκευάζει μια μηχανή αμυντική και επιθετική. Η πρώτη τορπίλη που εκτόξευσα ήταν για την μητέρα μου.

Όταν κάποτε γεράσεις θα στο θυμίσω μάννα ……………..

Δεν έχω μάθει πολλά για την ανθρώπινη συμπεριφορά απέναντι στους ηλικιωμένους. Για την ακρίβεια μόλις τώρα με απασχόλησε γιατί την γιαγιά μας τη θεωρούσα ένα αποσπαστο κομμάτι της οικογένειας που ηθικά χριστιανικά και συναισθηματικά πρέπει να ζει ευχάριστα μέσα στο καταφύγιο που τους παρέχει αγάπη και προστασία. Σίγουρα θα υπάρχουν και ιδιαιτερότητες όμως τις αντιμετωπίζουμε κάθε μια με ξεχωριστή φροντίδα και όχι αδέξια και εγκληματικά. Έγκλημα δεν είναι θέμα μεγέθους όπως η απιστία η απάτη η συκοφαντία η ψευδομαρτυρία. Έγκλημα είναι και η αδιαφορία απέναντι στους γονείς μας. Γιατί είναι ύπουλη και τους οδική με μαθηματική ακρίβεια στον μαρασμό. Αυτό οι επιστήμονες το γνωρίζουν καλύτερα. Αλλά κανένας από αυτούς που διαπράττουν τέτοιου είδους πράξεις είναι πρόθυμοι να το παραδεχθούν γιατί έχουν σκληρύνει. Και τα τελευταία χρόνια συναντάμε σε συχνότητα ρουτίνας την σκληρότητα των ανθρώπων απέναντι σε αδύναμα και ευάλωτα πλάσματα όπως μικρά παιδιά ηλικιωμένους και ζώα.

Στην Ελλάδα η κοινωνία δεν δίνει όπως άλλοτε τον ανάλογο σεβασμό και την αγάπη που αξίζει στους γέροντες. Στην θεωρία όμως μας διδάσκουνε να αγαπάμε και να σεβόμαστε τα γηρατειά γιατί κάτω από τις ρυτίδες κρύβουν σοφία. Τα παιδιά όμως αγαπιούνται δεν αγαπάνε. Είχα ακούσει πως τα γηροκομεία ήταν γεμάτα και όμως αδυνατούσα να πιστέψω πως μόλις γεράσουν οι γονείς, τα ίδια τα παιδιά τους πακετάρουν τη ζωή τους σε μια βαλίτσα και τους θάβουν ζωντανούς κόβοντας κάθε δεσμό με την οικογένεια και στερώντας τους το δικαίωμα ακόμα και να εκφράσουν τα παραπόνα τους για την κατάντια τους. Με αφορμή τη γιαγιά μου, μου γεννήθηκε και ένα άλλο θέμα που με απασχόλησε.

Πέστε μου δεν θα μπορούσε ακόμα και η ανεργία να είχε καλυφθεί κάπως έχοντας το πλεονέκτημα να πέφτει κάθε μήνα δυο, έστω και μια σύνταξη σε κάθε σπίτι που έχει η γιαγιά η ο παππούς; Παράδειγμα η δική μου γιαγιά αν και ήταν αυτάρκης και ελεύθερη να διαθέσει την ζωή της σε ευχάριστα και ξεκούραστα πράγματα αντιθέτως μετά τον θάνατο του παππού μας προτίμησε στο όνομα της αγάπης να συμβάλει στο μεγάλωμα μας και στις ανάγκες του σπιτιού μας . Κάθε μήνα 1200 ευρώ λίγα ήταν;

Αλλά θεωρούν σημαντικότερο να ζουν με βάσανα να χρωστούν ,η να τους κόβουν το ρεύμα, να τρώνε πλαστικά φαγητά, να μεγαλώνουν ανειδίκευτες αλλοδαπές το παιδί τους που τις περισσότερες φορές τα κακοποιούν παρά να δεχθούν να συνυπάρχουν αρμονικά με τους γονείς.

Αλλά ας μη μιλάμε για αριθμούς οι αριθμοί αλλάζουν ή μήπως αλλάζουν και οι άνθρωποι; Η συμπεριφορά της μητέρας μου δημιούργησαν ερωτηματικά και αμφιβολίες.

Δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα για την μητέρα της μαμάς μου γιατί έφυγε νωρίς από την ζωή, ευτυχώς για να μην ζούσε την αδιαφορία τις μοναδικής της θυγατέρας. Με τον πατέρα της δηλαδή τον παππού μας είχε μια περίεργη σχέση. Τον θεωρούσε κατωτέρου επιπέδου και μάλλον ντρεπόταν γ' αυτόν. Καμιά φορά τις παραπονιόταν από το τηλέφωνο για την αδιαφορία της και την λαχτάρα να δει τα εγγόνια του πριν κλίσει τα μάτια, και εκείνη του απαντούσε απρόθυμα πως είναι τόσο απασχολημένη που δεν βρίσκει το χρόνο να σκεφθεί ούτε τα προβλήματα της δικής της ζωής.

- Δεν ξέρω γιατί αρνείσαι τις έλεγε να δω τα εγγόνια μου; Αν μου έλεγες τον λόγω θα σταματούσα να στο ζητάω όσο και αν με πονά αυτό. Είναι σαν να μην θέλεις κόρη μου να με βοηθήσεις να φύγω από την ζωή ήρεμος.

- Ωχ πάψε να κλαψουρίζεις πατέρα την άκουγα να του λέει βαριεστημένα θα ζήσεις χρόνια ακόμα και θα θάψεις και μας.

Ώσπου ένα πρωί ξαφνικά πριν πέντε χρόνια μας ειδοποίησαν κάτι γείτονες ότι πέθανε μόνος και αβοήθητος από εγκεφαλικό.

Μην περιμένετε να σας πω εγώ πως τέτοιες θλιβερές ιστορίες συμβαίνουν σπάνια; Η πραγματικότητα είναι ότι όλοι ζουν μες την μοναξιά και αδιαφορούν για όλους.

Μη μπορώντας να ησυχάσω και τσακίζοντας το πρόβλημα της γιαγιάς ανοίγω την τηλεόραση και πέφτω σε αυτές τις ηλίθιες εκπομπές με τις κατασκευασμένες κοινωνικές συζητήσεις που είναι φτυστές η μια με την άλλη και τα παίρνω με την ηλιθιότητα τους.

Τι να κάνω; Κάνω ζάπινγκ και βρέθηκα σε μια πιο άγρια εκπομπή. Στη βουλή μιλούν για τις πολιτικές ίντριγκες που σε λίγο θα τις έχουμε ξεχάσει . Τώρα ρωτούσε ένας κολάσιμος τον άλλο κολάσιμο. Που είναι τα λεφτά του λαού; Και απαντούσε ο άλλος δήθεν θιγμένος. Ρωτήστε το κόμμα σας κ πρόεδρε; Την κλείνω νευριασμένος Αϊ παρατάτε με μουρλό άνθρωποι .

Ξανά και πάλι μου έρχεται στο νου η γιαγιά μου και νιώθω ένοχος που δεν μπορούσα να λύσω το πρόβλημα της . Ναι ήμουν ανίκανος και ανώριμος για να καταπιαστώ με ένα τέτοιο θέμα . Κανονικά κάτω από άλλες συνθήκες η σκέψη μου θα σκάλιζε για λίγο στα τείχη της άγνοιας και μετά θα γύρναγε πονηρά στις εφηβικές μου ανασκαφές . Κάνω τα πάντα για την εύκολη λύση και τον ανώδυνο τρόπο να πω πως δεν με αφορά άμεσα το πρόβλημα ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως πουλάω την γιαγιά μου. Στο κάτω κάτω το θέλημα είναι αλλουνού. Όχι δικό μου.

Παρ όλα αυτά το μυαλό επιστρέφει και με υποτάσσει πάση θυσίας να ξαναδώ την πραγματικότητα με σεβασμό . Και επειδή μόνο όταν γράφω καταφέρνω να σκέπτομαι ανοίγω τον υπολογιστή μου και γράφω ότι νιώθω.

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΟΣΟ ΖΩ .
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΚΡΗ.

Με πνίγει η συμπόνια γ` αυτό το απροστάτευτο πλάσμα που κάποτε ήταν μια όμορφη στοργική μητέρα όλο ζωή και κοκεταρία, και τώρα την καταδιώκει η ήτα των γηρατειών και της μοναξιάς. Τόσο ψηλά λοιπόν ανεβάσαμε τον πήχη της απανθρωπιάς; Επιτέλους δεν είναι ένα κτήνος. Ανθρώπινο πλάσμα είναι με πολλές αποταμιεύσεις σοφίας που της αξίζει μια συνεχής έκφραση αγάπης και μια σχέση θαλπωρής .Τι και αν δεν έχει δόντια όταν μας χαμογελάει αγνά; Σάμπως όταν γεννιούνται τα μωρά έχουν δόντια; Έχουν όμως και οι δυο όψεις του νομίσματος αποτυπωμένη τη γλύκα της ζωής.

Θεωρώ πως θα είναι καθημερινά ο μεγαλύτερος εφιάλτης κάθε ηλικιωμένων ανθρώπων.

Και τώρα τι μου επιφυλάσσεται στο υπόλοιπο της ζωής μου; Θα ευνοηθώ από την τύχη μου ή θα εγκαταλειφθώ σε κάποιο σπίτι άδειο με μόνη συντροφιά τις αναμνήσεις και με παλιές φωτογραφίες ;

Και ρωτώ αυτούς που βγαίνουν από την φωλιά τους κάθε φορά που έχουμε εκλογές και σαν ηλίθιοι τους κολακεύουμε. Μήπως θα έπρεπε επιτέλους να κοιτάξετε να προστατεύετε εξίσου και τη τρίτη ηλικία με νόμο που να τιμωρούνται όσοι διαπράττουν το αδίκημα για εγκατάλειψη η εκμετάλλευση ηλικιωμένων ανθρώπων; Γιατί προστατεύουμε μόνο τα μικρά παιδιά και τα ανυπεράσπιστα ζώα; Γιατί;

Δείτε. φως έχει η ανατολή φως και η δύση. Και παραδεχτείτε το.
Έχει τόση ομορφιά και η δύση !

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ 3ης γυμνασίου
Υ Γ. Η ιστορία που περιγράφω δεν έχει επίλογο γιατί η πληγές των γερόντων όσο ζουν είναι ανοιχτές. Η ιστορία που περιγράφω δεν με αφορά αλλά με προβληματίζει. Εσάς;
Related Posts with Thumbnails

Archaelogy Daily News+μετάφραση

μετάφραση

Περί Εμού

Κείμενα ή σχόλια σε κείμενα που φέρουν την υπογραφή μου, είναι φυσικά δικά μου. Όλα τα άλλα κείμενα αναφέρουν τις πηγές, πλην εκείνων που δέχομαι στο Ε-mail και δεν φέρουν υπογραφή ή ο συντάκτης τους δεν επιθυμεί την δημοσιοποίηση του ονόματός του. Οι αντιγραφές κειμένων μου φυσικά επιτρέπονται, εάν επιθυμείτε παρακαλώ να αναφέρετε την πηγή έστω με παραπομπή. Ευχαριστώ γα την κατανόηση.

Archaeology Daily News+Μετάφραση

μετάφραση Online μετάφραση

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Μια κραυγή.... Από τη μία ως την άλλη άκρη αυτής της ευλογημένης και καταραμένης Γης. Δεν αντέχεται άλλο. Συνέχεια καταστροφή. - Από το πρωί μέχρι το βράδυ και από το βράδυ μέχρι το πρωί. Το ίδιο τροπάρι και φτου κι από την αρχή. Ρίξτε μια ματιά πόσο πουλάνε τα κουτσομπολιά, τα ριάλιτι, τα κοσμικά και οι χαρτορίχτρες. -
Κασσάνδρες οι αναλυτές, οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί. Μνημόσυνα τα talks shows. Κηδεία η τηλεοπτική ειδησεογραφία. Πολεμικά ανακοινωθέντα οι εφημερίδες. Προθάλαμοι νοσοκομείων τα καφενεία. Κάθε βράδυ να κάνεις τον σταυρό σου μπας και στραβοκοιμήθηκε ο Στρος-Καν και μας κάνει οδοντογλυφίδα να καθαρίζει τις εμφυτευμένες οδοντοστοιχίες του. Εντάξει, το καταλάβαμε. Σαν τους Πακιστανούς να πιάσουμε δουλειά. -
Εντάξει, θα χάσουμε τα μισά λεφτά. Εντάξει, τα παιδιά μας θα μείνουν στην ανεργία και θα φύγουν, όπως οι πρώτοι μετανάστες, για πολύ μακριά. Εντάξει, ο πατέρας μου και ο παππούς μου θα χάσουν τη σύνταξη, θα μείνουν χωρίς φάρμακα, θα καταλήξουν στη ζητιανιά. Εντάξει, θα δουλεύουμε μέχρι τα εβδομήντα εφτά. Εντάξει, οι καταθέσεις μας θα γίνουν δραχμές όπως παλιά. Εντάξει, τα εμπεδώσαμε όλα αυτά. Τι άλλο πια! Να αυτοκτονήσουμε ομαδικά. Να την κοπανήσουμε για τα χωριά. Να αρμέγουμε κατσίκες και να καλλιεργούμε ζαρζαβατικά. -
Οι γυναίκες να μη γεννάνε παιδιά. Οι άντρες να βγουν στους δρόμους να καθαρίζουν τζάμια, μπας και φέρουν στο σπίτι καμιά δεκάρα να φάνε μπομπότα τα μωρά. Τα κορίτσια στα πεζοδρόμια σαν τις πόρνες της τρούμπας του Πειραιά. Τα αγόρια με ντοκτορά, γκαρσόνια να κουβαλάνε στον Γερμανό πελάτη ένα λαχταριστό πιάτο με μουσακά. Από τη μία οι δολοφόνοι να μπεκροπίνουν μια χαρά. Από την άλλη οι ξένοι τους τόκους να καταβροχθίζουν από τα δανεικά. Και στη μέση οι καθημερινοί μας τρομοκράτες να μας υπενθυμίζουν πως οι Ελληνες δεν είμαστε άνθρωποι αλλά λαθρομετανάστες, χωρίς ελπίδα καμιά, στην ίδια μας την πατρίδα. Ταυτόχρονα οι λαθρομετανάστες να Ελληνοποιούνται με ιθαγένεια !! Ε, ρε, μπαγάσα σε ρωτάω. Προς τι όλα αυτά που ονειρεύτηκες, που μόχθησες και που μάτωσες. Μια ζωή στα σκουπίδια σαν τα αδέσποτα σκυλιά! - Σ' αυτό οδήγησαν οι κυβερνήτες μας, τρώγοντας τα παιδιά της και υιοθετώντας τα αποβράσματα της ΑφροΑσίας, ως νέα Ελληνόπουλα απείρως ευκολότερα στην διαχείρηση της εκμετάλλευσης του ανθρώπινου μόχθου.

Μην

-Μην περπατάτε στα τέσσερα, μας κυκλώσαν!!!
Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί,
κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές
την πρώτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
αδέρφια πήραν οι οχτροί,
κι εμείς κοιτούσαμε τις κοπελιές
την άλλη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
φωτιά μας ρίξαν οι οχτροί,
κι εμείς φωνάζαμε στα σκοτεινά
την τρίτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
σπαθιά κρατούσαν οι οχτροί,
κι εμείς τα πήραμε για φυλαχτά
την άλλη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
μοιράσαν δώρα οι οχτροί,
κι εμείς γελούσαμε σαν τα παιδιά
την πέμπτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
κρατούσαν δίκιο οι οχτροί,
κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια
σαν κάθε μέρα.

«Έλληνες! Ανοίγεται τώρα, μπροστά στα θολωμένα μάτια σας, στα σκοτισμένα μυαλά σας, δρόμος αληθινός! Δρόμος ζωής και πολέμου! Αν τον θέλετε, πάρτε τον!»

«Θέλω να είμαι ωραίο δείγμα ανθρώπου Έλληνος. Να σκοπός μιας ζωής! Δουλεύοντας για τον Ελληνισμό, δουλεύω για τον εαυτό μου. Θέλω να ξοδέψω την ψυχή μου μέσα στο έθνος μου, σε μια αλληλεγγύη με τους ομοφύλους μου»

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ (1878 - 1920)

"Δεν υπάκουσα παρά εις μίαν ιδέαν, να φανώ χρήσιμος εις τον πλησίον και τον τόπο μου."- ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

Ελευθέριος Βενιζέλος:


«Ευτυχώς, σήμερον ευρισκόμεθα εις την ευχάριστον θέσιν να αποτελούμε ένα και ηνωμένον Έθνος,
από του Ταινάρου μέχρι του Έβρου και από της Κερκύρας μέχρι των νήσων των παρακειμένων εις τας Μικρασιατικάς ακτάς.
Είμεθα ένα ΈΘνος ομοιογενές κατά 95% περίπου.
Αυτό δε το γεγονός μάς κάμνει έναν από τους πιό ομοιογενείς Λαούς της Ευρώπης.
Είναι και ένας εκ των σπουδαίων λόγων που δικαιολογούν την αισιοδοξίαν μου διά την ικανοποιητικήν εξέλιξιν των Ελληνικών Πραγμάτων»!!.
Άρθρο του στο «Ελεύθερον Βήμα», της 9ης Μαΐου 1929.




Ύμνος

Ύμνος στην 28η Οκτωβρίου.

Από Έλληνες; Όχι από Σουηδούς!

BLUE SKY LIVE TV

Δείτε live το πρόγραμμα της τηλεόρασης του BLUE SKY.

BLUE SKY LIVE

Greek TV Radio

Το Τηλεκοντρόλ σας
Ενημερωθείτε και διασκεδάστε βλέποντας ελληνική τηλεόραση ζωντανά απο τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή. Ακούστε τους αγαπημένους σας ραδιοφωνικούς σταθμούς όπου και αν βρίσκεστε και διαβάστε τα τελευταία νέα στις σημερινές εφημερίδες.

Δείτε tv live!!! Όλα τα κανάλια ζωντανά - ελεύθερα

ANT1 ANTENNA ΑΝΤΕΝΝΑ Tv Channel Live StreamingMEGA ΜΕΓΑ Tv Channel Live StreamingALPHA Tv Channel Live Streamingskai
SKAI ΣΚΑΪ Tv Channel Live StreamingnetSTAR Channel Greek Tv Live StreamingET1 ΕRΤ1 Tv Channel Live Streaming
kontra channel liveEXTRA 3 ΕΞΤΡΑ Tv Channel Live StreamingMad tvNEA TV ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ Channel Live Streaming
TV100 Tv Channel Live Streamingkriti tvVOULI ΒΟΥΛΗ Tv Channel Live StreamingArt αρτ Tv Channel Live Streaming
BLUE SKAY Tv Channel Live StreamingCNC PLUS Tv Channel Live Streaming Cyprus TvCHANNEL 9 Tv Live Streaming4E Tv Channel Live Streaming
FLASH TV Channel Live StreamingTVS TV SERRES ΣΕΡΡΕΣ Tv Channel Live StreamingEt3ΔΙΚΤΥΟ ΣΕΡΡΕΣ Diktyo Tv Serres Channel Live Streaming
STAR MEDIA TV ΚΕΡΚΥΡΑΣ Tv Channel Live Streamingkriti tvSIGMA Tv Channel Live Streaming Cyprus TvFocus Web Tv Channel Live Streaming Greek Tv
Achaia News Αχαϊα Tv Channel Live StreamingΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣASTRA ΑΣΤΡΑ Tv Channel Live Streaming Greek Tvskai
EGNATIA ΕΓΝΑΤΙΑ Tv Channel Live StreamingTILEFOS ΤΗΛΕΦΩΣ Tv Channel Live StreamingSTAR ΔΡΑΜΑΣ dramas Tv Channel Live StreamingΔΕΛΤΑ ΘΡΑΚΗ Delta Tv Thrace Live Streaming
ZOUGLA ΖΟΥΓΚΛΑ Tv Channel Live StreamingDJ Tv Channel Live Streaming Greek TVEt3MUSIC TV MANIA Tv Channel Live Streaming
TV GOLD Tv Channel Live StreamingLAMIA STAR TV Channel Live StreamingGreek Radio, Liveradiogreece.blogspot.grΔείτε online ταινίες τώρα δωρεάν χωρίς κατέβασμα με ελληνικούς υπότιτλους από το TainiesLive.blogspot.gr
Κανάλια tv
Κανάλια live
οτε.tv
 
Μέγεθος κειμένου: A A A