Greek-lish για τους Γρεκύλους

Myspace Layouts Greek-lish για τους Γρεκύλους

Στο μπουκέτο της φωτό που είναι ένα σπάνιο είδος γλώσσας υπό εξαφάνιση,τα Ελληνικά, μπολιάσθηκε το γνωστό "τριαντάφυλλο" Γκρύκλης (Greek-lish ).

Κάθε φορά που γράφετε μια ελληνική πρόταση με λατινικούς χαρακτήρες, ένα μικρό Γκρύκλης πέφτει από το μπουκέτο στην άσφαλτο και στρώνει το δρόμο που πατάει η αγγλοσαξωνική νταλίκα-μπουντόζα.

Το κρίμα στον λαιμό σας. Gi afto stamaticte na grafete etc. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε να γράφετε σωστά. Θα κάνετε καλό στον εαυτό σας, θα προστατέψετε ένα είδος υπό εξαφάνιση και θα σταματήσετε να σπάτε τα νεύρα των φίλων σας.

Σε κάποιους ήδη έχει συμβεί και συνεχίζει να συμβαίνει.

Ας ενώσουμε όλοι τις φωνές μας για μια δικαιότερη αντιμετώπιση και για μια αξιοπρεπή στάση απέναντι στην ιστορία μας

υ.σ: οι λεγόμενοι "ΛΑΤΙΝΙΚΟΙ (LATIN)" χαρακτήρες προέρχονται απο το ΑλφάΒητο των αποίκων απο Κύμη/Χαλκίδα-Ευβοίας...

Να θυμάστε

"Να θυμάστε ότι η μόνη μας περιουσία στη ζωή είναι αυτά που έχουμε στο κεφάλι μας,
τα λεφτά δεν έχουν καμία απολύτως αξία γιατί χάνονται μέσα σε μια στιγμή,
ενώ αυτά που έχεις στο κεφάλι σου δεν χάνονται ποτέ, γιατί κανείς δεν μπορεί να τα κλέψει".
"ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΜΕΝΑΙ ΑΛΛΟΝ" δλδ Να είσαι πάντα άριστος και ανώτερος απο τους άλλους"'
" Σε ολόκληρη την ιστορία, τίποτε δεν είναι πιο εκπληκτικό ή τόσο δύσκολο να περιγραφεί όσο η αιφνίδια άνοδος του πολιτισμού στη Ελλάδα. Πολλά απ' όσα δημιουργούν τον πολιτισμό υπήρχαν ήδη επί χιλιάδες χρόνια στην Αίγυπτο ή στη Μεσσοποταμία και είχαν απλωθεί από εκεί στις γειτονικές χώρες. Αλλά ορισμένα στοιχεία έλειπαν, ωσότου τα προμήθευσαν οι Έλληνες. Το τι απετέλεσαν στην τέχνη και τη λογοτεχνία είναι γνωστό στον καθένα, αλλά ό,τι έχουν πραγματοποιήσει στον καθαρά διανοητικό τομέα είναι ακόμη εξαιρετικότερο." (Bertrand Russel).
Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα, ραγιάδες έχεις, μάννα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι… (Κωστής Παλαμάς) -και αυτό-
«Ποιος μας φυτεύει στη Γη ετούτη και ποιος μας ξεριζώνει χωρίς να μας ζητήσει την άδεια; φωνάζουν οι καρδιές, ρωτούν οι κεφαλές χτυπώντας το Χάος»(Καζαντζάκης)
Φίλε ή αντίπαλε μην τ' αναγγείλεις πουθενά. Δεσμώτης τήδε ίσταμαι τοις ένδον ρήμασι πειθόμενος. 'Αρης Αλεξάνδρου (1922-78)ποίημα συλλογής «Ευθύτης οδών» (1959) -

Είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι; - Γιώργος Σεφέρης


Gorgias φλεγόμενος

Στίγμα Θέσεων

...."Πράμματα για τους Έλληνες έμαθα πολλά" μας είπε. Ο,τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, αυτοί τόχουνε κιόλας πράξει! Σοφία, γενναιότητα - αλλά μαζί: και φλυαρία άσκοπη, και προδοσία! Εβγαλαν άντρες σπάνιους-αλλά τους σκότωσαν οι ίδιοι! Είχαν ανθρώπους δίκαιους - αλλά τους εξορίσαν! (Η πολλή αρετή πάντα τους προξενούσε πλήξη!) Γενναίοι - όποτε ξένοι πάτησαν τη χώρα τους,- μα μόλις διώχναν τους εχθρούς, συνέχιζαν το σκοτωμό αναμεσά τους ! . . Τι να σας πώ ! . . Πράμματα για τους Ελληνες έμαθα πολλά μα λίγα μπόρεσα να καταλάβω! . ... O Μακρυγιάννης έφα(είπε): «Παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θερία πολεμούν να φάνε τους Έλληνες και δεν μπορούνε, τρώνε από μας και μένει και μαγιά». Κι όπως λέει ένας φίλος: παρά τις (αθρησκευτικές ή αν θελετε αγνωστικιστικές) πεποιθήσεις μου, καμιά φορά εύχομαι πάντα να μπορέσω να πειστώ ότι έχω άδικο και να πιστέψω τους συνομιλητές μου. Κυρίως για τους δικούς μου ανθρώπους που τους στενοχωρώ. Όμως ανέκαθεν ήμουν αμφισβητίας και Εικονοκλάστης. Έτοιμος πάντα για τον αντίλογο, πρός εύρεσιν της Αληθείας. Έτσι ήταν περίπου αναμενόμενο ότι κάποτε θα ερχόταν και η στιγμή τής θρησκευτικής αμφισβήτησης. Απλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς!». Κι εγώ..επίοης διότι: Την άλλη μέρα, στην δευτέρα δημοτικού, η κυρία Μαρίκα με την άδεια ξύλινη κασετίνα, μου μάτωσε το κεφάλι. Δεν ήξερα τα δώδεκα παιδιά του Ιακώβ. Πώς να την πείσει κανείς ότι τη νύχτα θεμελιώσαμε τον Παρθενώνα. Κάποτε, που το τρίπτυχο "πατρίς θρησκεία οικογένεια" δεν είχε χάσει ακόμα την αίγλη του, ο καθηγητής μου της Ιστορίας μιλώντας για την εποχή του "Βυζαντίου" και συγκεκριμένα για τον Θεοδόσιο τον "μεγάλο", τόλμησε να ξεστομίσει λίγα λόγια για τις καταστροφές, που υπέστησαν τα έργα του Ελληνικού πολιτισμού, από τους φανατικούς πιστούς του Χριστιανισμού. Οι εικόνες των μαυροντυμένων καταστροφέων, όπως ζωγραφίστηκαν τότε στο μυαλό μου, δεν έσβησαν ποτέ. Οφείλω ένα ευχαριστώ, έστω ανώνυμα στον καλό φιλόλογο - ιστορικό, που μου έδωσε αυτό το ψήγμα αληθείας, το οποίο θα ήταν η άκρη του νήματος για την απάντηση στο δυσαπάντητο ερώτημα: Πώς και γιατί σε αυτή την χώρα οι άνθρωποι απαρνήθηκαν τη θρησκεία, και τον πολιτισμό τους συνολικά, και ενστερνίστηκαν για θρησκεία, μια αίρεση της Εβραϊκής, τόσο ξένη και ασύμβατη με τον χαρακτήρα τους; Κατά τον Αριστοτέλη ο άνθρωπος είναι ζώον πολιτικόν. Εξού ο μη λαμβάνων ενεργητικό μέρος στις υποθέσεις του συνόλου καλείται ‘ιδιώτης’, έχων χαλαρή τη συνείδηση του ‘πολίτη’ και κατ’ επέκταση έχει ελαττωμένη διανοητική ικανότητα. Οι Αγγλο-Σάξωνες απλά τον/την αποκαλούν: idiot . Θα θυμίσω αυτό: Ἀρχοντα των τριών μέμνησω: Άνδρας άρχει--Νόμοις άρχει--Ούκ αεί άρχει* «Τρία πράγματα πρέπει να θυμάται κανείς όταν βρίσκεται στην εξουσία: -Ότι κυβερνάει ανθρώπους, -ότι πρέπει να διαχειρίζεται την εξουσία σύμφωνα με το νόμο και -ότι δεν θα κυβερνάει αιώνια.»Αγάθων(Αθηναίος τραγικός ποιητής) .....Ο Επίκουρος (341-270π.χ) και η θεωρία του στρέφονται σ έναν ηθικολογικό χαρακτήρα της φιλοσοφίας. Στόχος του ήταν η αναζήτηση των αιτιών της ανθρώπινης δυστυχίας και των εσφαλμένων δοξασιών που την προκαλούν, όπως π.χ. η δεισιδαιμονία, ώστε να υπάρξει η αντιπρόταση για την προοπτική μιας ευχάριστης ζωής (ΖΗΝ ΗΔΕΩΣ), που για την επίτευξή της ο Επίκουρος προσέφερε ξεκάθαρες φιλοσοφικές συμβουλές. Το ζην ηδέως, επιτυγχάνεται με την απουσία του πόνου και φόβου και με τη βίωση μιας ζωής αυτάρκους περιβαλλόμενης από φίλους. Επίσης: Αρχή και ρίζα παντός αγαθού, η της γαστρός ηδονή. Ο Επίκουρος δίδαξε ότι η ηδονή, ή ευχαρίστηση, όπως θα λέγαμε σήμερα, αλλά και ο πόνος, είναι το μέτρο για το τι πρέπει να προτιμούμε και τι να αποφεύγουμε. Βασικές αρχές της διδασκαλίας του είναι οι εξής: - Με τον θάνατο έρχεται το τέλος όχι μόνο του σώματος αλλά και της ψυχής - Οι θεοί δεν επιβραβεύουν η τιμωρούν τους ανθρώπους - Το σύμπαν είναι άπειρο και αιώνιο - τα γενόμενα στον κόσμο συμβαίνουν τελικά, με βάση τις κινήσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ατόμων που διακινούνται στο κενό χώρο. Επίσης στην Τετραφάρμακο του, λέει): «Άφοβον ο θεός, ανύποπτον ο θάνατος, το μεν αγαθόν εύκτητον, το δε δεινόν ευκαρτέρητον» . {Επομένως οι πράξεις ή παραλείψεις μας, διέπουν ένα μέγιστο ποσοστό του μέλλοντός μας, το δε υπόλοιπο, οφείλεται στην Τύχη-Τυχαιότητα (ή Θεό για κάποιους) λέω εγώ - Γοργίας..}
«ΠΑΙΣ ΩΝ ΚΟΣΜΙΟΣ ΓΙΝΟΥ, ΗΒΩΝ ΕΓΚΡΑΤΗΣ, ΜΕΣΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ, ΠΡΕΣΒΥΤΗΣ ΕΥΒΟΥΛΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΩΝ ΑΛΥΠΟΣ» (Παιδί να μαθαίνεις καλούς τρόπους, νέος να πειθαρχείς τα πάθη σου, ώριμος να είσαι δίκαιος, γέρων συμβουλεύεις σωστά και να μη λυπάσαι τον θάνατο που πλησιάζει). Δελφικό παράγγελμα.
“Η επιθυμία της φήμης είναι το έσχατο ελάττωμα που αποβάλλουν ακόμη και οι σοφοί.”―Τάκιτος (55-117 μ. Χ.) .....επομένως....... ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ - ΕΝ ΟΙΔΑ (ότι) ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ -ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ - ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ.....αυτό προσπαθώ!!! - Γοργίας

Όχι άλλη δεισιδαιμονία, σας παρακαλώ

Λες κι ο Θεός τους έκανε φάρσα. Μετά το σεισμό, έριξε καταρρακτώδη βροχή. Ενίοτε, ξέρετε, γίνονται σεισμοί. Ο σεισμός είναι φυσικό φαινόμενο — δυσάρεστο για μας, αλλά η φύση είναι πολλές φορές δυσάρεστη. Επίσης, πολύ συχνά, βρέχει — ευτυχώς. Η βροχή είναι επίσης φυσικό φαινόμενο, καθώς και μια από τις βασικές αιτίες που υπάρχει ζωή πάνω σ’ αυτή την χωματό-πέτρινη μπάλα που περιστρέφεται στο (σχεδόν) κενό. Πόσο μυαλό θέλει για να σκεφτεί κανείς ότι τα δυο αυτά φυσικά φαινόμενα μπορεί και να συμπέσουν; Πότε θα ξεκολλήσετε επιτέλους από αυτή την ανόητη συνήθεια να τα αποδίδετε όλα, σε κάποιο υπερφυσικό ον; Όχι, τις φυσικές καταστροφές δεν τις επιφέρει κανένας θεός. Όχι, τους ανθρώπους που βγαίνουν ζωντανοί από ένα ατύχημα ή μια εγχείριση δεν τους σώζει κανένας θεός. Όχι, οι συμπτώσεις δεν συνιστούν απόδειξη θείας παρέμβασης. Όχι, δεν μπορείτε να ονομάζετε κάθε συμβάν που δεν μπορείτε να εξηγήσετε «θαύμα». Όχι, οι προσευχές και οι λιτανείες δεν φέρνουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Καταλαβαίνω ότι ο ανθρώπινος νους έχει την ανάγκη να προσδίδει σε όλα τα γεγονότα νόημα ακόμη κι όταν δεν υπάρχει κανένα, ιδίως όταν αυτά συνοδεύονται από ανθρώπινο πόνο, αλλά δοκιμάστε, αν θέλετε, κι ένα εργαλείο που λέγεται «λογική». Αν μάθετε να το χρησιμοποιείτε, θα σας φανεί πολύ χρήσιμο σε αρκετές περιπτώσεις…

Η Κόλαση κι ο Παράδεισος είναι εδώ σ'αυτή τη Γή....

Κάρ.Παπούλιας 24.07.08

Συμμερίζομαι την απογοήτευση και την οργή των πολιτών, όταν διαπιστώνουν ότι, η πολιτική αντιμετωπίζεται ως όχημα προσωπικού πλουτισμού και ως μέσο μιας παχυλής ζωής - Κάρολος Παπούλιας 24.07.08

Περιμένοντας τους Βαρβάρους

Για την κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα: «Των οικιών ηµών εµπιµπραµένων ηµείς άδοµεν» Θουκυδίδης
σ.σ. «και το μο.νί χτενίζεται» Γοργίας
Το άκρως επίκαιρο, για Ιθαγένεια και Πτώχευση της Πατρίδας, Ποίημα (όπου βάρβαροι=ΔΝΤ):
—Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
—Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
—Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
—Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

—Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί τον αρχηγό τους… (Κ. Καβάφης, “Περιμένοντας τους Βαρβάρους)

Επίσης διαχρονικώς επίκαιρα της Πατρίδας μας.
Οράτιος πρός Λεοκράτην: «...ήν τον Δήμον ψηφισάμενον, τους μεν δούλους ελευθέρους, τους δε ξένους Αθηναίους, τους δ' ατίμους Επιτίμους... »
και «Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….» Ισοκράτης, Πανηγυρικός»

Θα θυμίσω αυτό επίσης: Ἀρχοντα των τριών μέμνησω: Άνδρας άρχει--Νόμοις άρχει--Ούκ αεί άρχει* «Τρία πράγματα πρέπει να θυμάται κανείς όταν βρίσκεται στην εξουσία: -Ότι κυβερνάει ανθρώπους, -ότι πρέπει να διαχειρίζεται την εξουσία σύμφωνα με το νόμο και -ότι δεν θα κυβερνάει αιώνια.»Αγάθων(Αθηναίος τραγικός ποιητής)

Να γιατί χρειάζεται Δημοψήφισμα και Σκαμνί-Δίκη για όσους Πολιτικούς μας είναι άτιμοι!!
Ό καλύτερος τρόπος που ανακάλυψε το σύστημα για να απαλλάσσεται από λέξεις που ενοχλούν, είναι να τους αλλάζει τον ορισμό. π.χ. Αμαρτία=Λάθος (αρχαιοελληνικά) και έγινε Χριστιανικά=Ηθική Πτώση, οπότε επιλαμβάνεται ο Παπα-τζής!!
Με το σχιζοφρενές ιδεολόγημα του «Ρωμιοχριστιανισμού», το παρακράτος της ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας-ταλιμπάν ελέγχει την Παιδεία και απομακρύνει τους Ρωμιούς συστηματικά απ'όλες τις αρχές και τις αξίες της ελληνικής αρχαιότητας.Το παρακράτος αυτό (11.000 Ιερείς και 82 Επίσκοποι+82 Βοηθοί Επισκόπων=164 με Μισθό Στρατηγού και με καθεστώς Δημ.Υπαλλ) συνεχίζει να χρηματοδοτείται κανονικά από τον κρατικό προΰπολογισμό και να απολαμβάνει ιδιαίτερα φορολογικά προνόμια
και άλλες ασυλίες!! που ουδείς από τα δυο μεγάλα (;) Κόμματα τολμά να τα καταργήσει.
Ουδείς μπορεί να φαντασθεί, το τόσο αναγκαίο διαζύγιο μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας με ταυτόχρονη απαλλοτρίωση της αμύθητης περιουσίας - προΐόν εγκληματικών ενεργειών στη διάρκεια της Βυζαντινο-Οθωμανικής αυτοκρατορίας κατά των Ελλήνων, που αρνούντο την νεα θρησκευτικη ιουδαΐκή αΐρεση - και κατάργηση όλων των φορολογικών προνομίων της. Το σημερινό παρακράτος της ορθ-χριστ-θεοκρατίας είναι η κύρια πηγή της σημερινής διαφθοράς. Μοναστήρια σφιχταγκαλιασμένα με την πολιτική εξουσία λυμαίνονται το κρατίδιο της Ρωμιοσύνης και τους Ρωμιούς υπο την ευλογία της Δικαιοσυνης των Αχτιναμέδων, φιρμανίων και χρυσοβούλων ή υπο την «πλάνη»(;) της πολιτικής εξουσίας. Εκκλησιαστικές οργανώσεις, σύλλογοι και λοιπά ιερά ιδρύματα μοιράζονται το δημόσιο χρήμα,
ενώ το ηλίθιο ποίμνιο των Ρωμιων βλεπει, άν βλέπει, την λεηλασία αυτή ως θεάρεστο έργο και την επικροτεί με κατάνυξη......για να καταλήξει στον Παράδεισο.
»Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!»-«Ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι» Γεννάδιος Σχολάριος

Του ρασοφόρου συνέτριψε ο πέλεκυς και η αξίνα,

τα μεγαλόχαρα είδωλα στα βάθη των ναών.

Των συντριμμένων η ψυχή, δεν χάθηκε μ’ εκείνα.

Φωτοπλανήτης έγινε στα χάη των ουρανών.

Όσο που νέα ζωντάνεψε αγαλματένια κρίνα,

στου διαλεχτού τον λογισμό, στους κήπους των σοφών.

Άναβε φωτιές καλόγερε, κάψε, κάψε, στα χαμένα καις.

Από την στάχτη της φωτιάς σου, της ιδέας ο χρυσαετός

τις φτερούγες του τεντώνει πιο πλατιές,

προς τα ύψη, προς το φως!!!

Κωστής Παλαμάς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ - Θέμου Κορνάρου-«Οι Αγιοι χωρίς μάσκα» (εκδ. Γκωγκώνη, Αθήνα 1933)
Το οδοιπορικό του κομμουνιστή συγγραφέα που επισκέφτηκε το 1930 ως εργάτης το Αγιο Ορος και επιχείρησε την πλήρη απομυθοποίηση του Περιβολιού της Παναγιάς. Ο Κορνάρος συγκρίνει το Αγιο Ορος με το λεπροκομείο της Σπιναλόγκας: «Και τα δυο αυτά μέρη τα επισκέφθηκα. Στο ένα -που είναι μια πελώρια σιδερόπετρα στη μέση του πελάγου- λιώνουνε σιγά-σιγά 300 άνθρωποι, σακατεμένοι, κομματιασμένοι από τη λέπρα του κορμιού. Στο άλλο -που είναι το πιο πλούσιο και το πιο όμορφο τμήμα του τόπου μας- 4 χιλιάδες ρασοφόροι σπουδάζουνε σ' όλη τους τη ζωή, να δένουνε, να προσαρμόζουνε στο ανθρώπινο σύνολο την πιο βρώμικη λέπρα: τη λέπρα της ψυχής.
Στη Σπιναλόγκα μπαίνοντας, πρέπει να φράξεις τη μύτη σου.
Στο Άγιον Όρος μπαίνοντας, πρέπει να φράξεις και μύτη κι αφτιά και να σκεπάσεις τα μάτια. Μα προ πάντων πρέπει να δέσεις τα νεύρα, για να μη σου φύγουνε».

Όπως γράφει στον πρόλογό του ο συγγραφέας, «μέχρι σήμερα, συνηθίσαμε να νομίζουμε το Άγιον Όρος για την πρότυπη Χριστιανική Πολιτεία […] Ώρα είναι πιά να πάψει ο άνθρωπος να γονατίζει μπροστά σε νοσογόνα μικρόβια παρασιτικά και να σκύβει το κεφάλι κάτω από το ζυγό βάρβαρων τυχοδιωκτών».
Τα δυο πρώτα κεφάλαια του δυσεύρετου βιβλίου περιλαμβάνονται στον ιστότοπο του Νίκου Σαραντάκου:
http://www.sarantakos.com/kibwtos/mazi/kornaros_agioi1.html
Ο αρχαίος κόσμος ήρθε σ' εμάς θλιβερά θρυματισμένος. Μεγάλο μέρος από τα γραπτά του μνημεία χάθηκε, οι οικοδομές σωριάστηκαν, τ' αγάλματα και τ΄ αγγεία κατακομματιάστηκαν και θάφτηκαν κάτω από τα χώματα ή κάτω από μεταγενέστερα χτίσματα. Μα το πιο αξιοθρήνητο, η κληρονομιά των Αρχαίων, παραδόθηκε σ' εμάς ακρωτηριασμένη, παρεξηγημένη και παραμορφωμένη από τις γενεές που μεσολάβησαν... " Καθηγητής Χαράλ. Θεοδωρίδης" «Ένας λαός γράφει την Ιστορία του, όχι για να αφηγηθεί όσα του συνέβησαν στο παρελθόν, αλλά πρωτίστως για να σφυρηλατήσει την αυτογνωσία και την ηθική ταυτότητα που του χρειάζονται για να χτίσει το μέλλον του, με Άριστους, δλδ Άριστα-Κρατούντες κι όχι "αριστοκράτες" εκλεγμένους ή κληρονόμους ηγετών» (γοργίας)

" Βίων έφη δειν τον αγαθόν άρχοντα παυόμενον της αρχής μή πλουσιώτερον αλλ' ενδοξότερον γεγονέναι" Βίων ο Πριηνεύς _
Ὄταν ἀποφασίσαμε νά κάμωμε τήν Ἐπαναστάση, δέν ἐσυλλογισθήκαμε οὖτε πόσοι εἴμεθα οὖτε πῶς δέν ἔχομε ἄρματα οὖτε ὄτι οἰ Τοῦρκοι ἐβαστοῦσαν τά κάστρα καί τάς πόλεις οὖτε κανένας φρόνιμος μᾶς εἶπε «πού πᾶτε ἐδῶ νά πολεμήσετε μέ σιταροκάραβα βατσέλα», ἀλλά ὦς μία βροχή ἔπεσε εἰς ὅλους μας ἡ ἐπιθυμία τῆς ἐλευθερίας μας, καί ὅλοι, καί ὀ κλῆρος μας καί οἰ προεστοί καί οἰ καπεταναῖοι καί οἰ πεπαιδευμένοι καί οἰ ἔμποροι, μικροί καί μεγάλοι, ὅλοι ἐσυμφωνήσαμε εἰς αὐτό τό σκοπό καί ἐκάμαμε τήν Ἐπαναστάση._Θεόδωρος Κολοκοτρώνης - Πνύκα 1838
-
Στον Νεοθωμανό Νταβούτογλου...
ΝΑ τι θα έλεγαν κάποτε οι ΕΛΛΗΝΕΣ:
- Στρατηγέ Μακρυγιάννη, ο Κιουτάγιας(Κιουταχής) έστειλε γραφή να παραδοθούμε, ‘τι θα φέρει κι άλλο ασκέρι να μας πάρει την πλάτη και τότες είμαστε χαμένοι.

- Θα μας κλάσει τον μπούτζον.

ΥΓ. Μη μου παρεξηγηθεί κανένας εύθικτος. Αυτά είναι Ιστορικά γεγονότα και όχι οτιδήποτε άλλο.

Scroller 12 Αναρτήσεων στο moyseia.blogspot

Επικαιρότητα:

Ευκλείδου Στοιχεία

Αρχαίο πρωτότυπο και μεταφράσεις μέσω του Κλασικού Αναγνώστη Ευκλείδου Στοιχεία

Μνημόνιο 7η Επέτειος 2017

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ ΚΟΥΦΆΛΕΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΘΑΦΤΕΣ...
8η Επέτειος του 1ου Μνημονίου (2012) και δεν υπάρχει προφυλακισμένος κανείς Υπαίτιος!! ο Ακης μόνο;; Κι αυτός βγήκε με εγγύηση!!

Οι 9 τελευταίες αναρτήσεις μου

19 Φεβ 2010

ΠΟΡΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ, ή ΕΣΤΩ ΣΕ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ

ΠΟΡΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ, ή ΕΣΤΩ ΣΕ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ


ΣΑΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ:

Κατ΄άρχάς ό Τίτλος και κυρίως ή: « … ΕΣΤΩ ΣΕ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ» θα έχει ήδη προκαλέσει κάποιο έρώτημα. Δηλαδή : Διατί όχι είς τήν Σπιναλόγκα ( τό γνωστό νησάκι της Βορειοανατολικής Κρήτης, είς τό όποίο, έώς τά πρόσφατα έτη ήσαν συγκεντρωμένοι καί άπομωνομένοι οί άπό λέπρα πάσχοντες), άλλά σέ Σπιναλόγκα ;
Μέ τό Σπιναλόγκα έννοώ και προσδιορίζω κάποιο νησάκι κάπου είς τήν Άρκτική. Είς τό όποίο, ώς άπλή ένδειξεις τού καλούμενου άνθρωπισμού, άντί νά ριχθούν είς πραγματικό Καιάδα νά σταλούν, διά τίς βίας φυσικά, ΟΛΑ αύτά τά άποποιήματα τής Μητέρας φύσεως, δηλαδή οί μολυσματικοί καί πανδήλητοι τούτοι ίοί, όχι άνθρωποι, καί δή Έλληνες, ή καί έλλαδίτες ( όπως καί οί Κουβανοί τούς φόρτωσαν σέ βάρκες καί τούς έσπρωξαν, τους έστειλαν, είς τίς άκτές ( τό Μαϊάμι) τών ΗΠΑ) καί έτσι νί άπαλλαγεί κάπως ή καί τών Θεών Καθέδρα Έλλάς άπ΄ αύτά τά πολυμολυσματικά λύματα.
Διά νά άρχίσωμε, σιγά , σιγά καί σταθερά, όχι μόνο νά έννοούμε άλλά καταννοούμε καί κυρίως διαπιστώνουμε τόν ΑΜΕΣΟ καί ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ κίνδυνο ( πολύ πιό άμεσο καί πιό σοβαρό καί άπό τήν έπανεκατάκτηση τής Πατρίδος μας άπό τούς Τούρκους), θα άρχίσουμε την έπισήμανσιν αύτού τού Κινδύνου άπό τήν έτυμολογική άνάλυσιν καί έρμηνεία τών όρων τόν συγκροτούντων αύτών ίών καί ούτε κάν κλώνων.

Άρχίζουμε, λοιπόν μέ τήν έστω καί γενική έτυμολογική άνάλυσιν καί έρμηνεία τών :

ΠΕΡΙ ΤΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ – ΠΟΡΝΟΣ καί ΚΙΝΑΙΔΟΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ

Δημοσιεύθηκε από: ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Απρ 15 2005, 22:11

( Μέ τό « ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ» σημαίνει πώς δημοσιεύθηκε είς τήν « ΔΗΜΟΘΟΙΝΙΑ») «

Όταν, πρίν ένα περίπου μήνα, άνέβασα τό σαφώς σηματοδοτικό προμήνυμα, διά τήν συνομωσία τών όμοφυλοφίλων ( φυσικά ό όρος όμοφυλόφιλος είναι λάθασμένος, όπως λανθασμένος είναι καί ό :κίναιδος, διότι οί περί ού ό λόγος είναι άφυλοι, όμως πιό συγκεκριμένη έρμηνεια καί άνάλυσιν θά έπιχειρήσω σ΄άλλο μου σχετικό μήνυμα) δέν γνώριζα άπλώς διατί, πότε καί πώς θ΄άρχίσουν οί περί αύτών, οί σωστότερα διά μερικά έξ αύτών τών άτόμων ( προσοχή δέν γράφω ούτε άνθρώπων, ούτε προσώπων) , οί άποκαλύψεις,οί μάλλον οί δήθεν άποκαλύψεις, άλλά καί διατί θά άρχίσουν καί σέ ποία έκταση καί είς ποίο συγκεκριμένο μόνο πεδίο…..»

Όπως άναφέρεται , είς τήν σέ πλαίσιο άνωτέρω παράγραφο, προηγούμενού μου μηνύματος « πιό συγκεκριμένη έρμηνεία καί άνάλυσιν» τών: Όμοφυλόφιλος καί Κίναιδος, «θά έπιχειρήσω σ΄άλλο μου σχετικό μήνυμα.»

Αύτό, « τό άλλο» είναι φυσικά τό άκολουθούμενο.

Κατ΄άρχάς ό όρος όμοφυλόφιλος, ή σωστότερα ή έννοια – όρισμός και προσδιορισμό, όπου έχουμε δώσει καί άποδείδουμε είς αύτόν, είναι λαθασμένος.
Αύτός έχει ώς ρίζα του τό σύνθετό όμοιο φύλο καί θέμα του τό φίλος. Τούτο, έπομένως δηλώνει καί προσδιορίζει σαφώς τόν όμόφυλο/η φίλο/η.’Ητοι: τόν/τήν έκ τής αύτής ( τής ίδιας) φυλής καταγώμενο/η. Δήλα δή τόν/τήν έχωντα /έχουσα τήν ίδια φυλετική- έθνική καταγωγή. Τόν, ή τήν άνήκοντα/κουσα είς τήν αύτήν φυλήν ( βλέπε καί τήν άπό τόν Άριστοτέλην,είς τό έργόν του « ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΗΤΕΙΑ», όρίζουσα καί καθωρίζουσα πολιτειολογικήν έννοιαν τού φυλή), είς τό αύτό έθνος- πολιτισμικήν καί ίστορικήν όμοεθενεία, όμογένεια.

Τόν όρον αύτόν, τόν όμοφυλόφιλος, τόν όποίον άποδείδουμε είς τούς Κιναίδους καί Πόρνους τόν έχει έφεύρει καί έπιβάλει ή ψυχοπαθολογία διά νά όρίση καί προσδιορίση, άδοκίμως όμως, «τήν σαρκικήν συνάφειαν» (προσοχή ! Δέν λέει συνουσία) «μεταξύ όμοφύλων» καί «τήν γενετήσιαν διαστροφήν, κατά τήν όποίαν άνήρ έλκύεται άπό άνδρα καί γυνή άπό γυναίκα.»

Θ΄ άποφύγω τήν έτυμολογικήν καί έννοιολογικήν άνάλυσιν καί έρμηνείαν τών σαφώς καί κρυστάλλινων, άλλά καί πολύ σημαντικών, δηλωτικών καί προσδιοριστικών διαφορών τών : « όμόφυλος/ων, άνήρ καί άνδρας, γυνή καί γυναίκα».

Αύτήν δέ, τήν άνάλυσιν καί έρμηνεία έλπίζω νά τήν έπιχειρήσουν οί Συμπορεύτριες, ή Συμπορευτές όπου ένδεχομένως έχουν κάποτε διερωτηθεί ή προβληματισθεί, άπό τήν είς τόν στίχο έπτά (7) τού τέσσερα δέκα καί έκκατό (114) κεφαλαίου τού έργου του « ΚΡΙΤΙΑΣ» άναφορά – περιγραφή τού Πλάτωνος. Δήλα δή τήν άκόλουθη:
« ….. τούτω δ΄ ένοικος τών έκεί κατά άρχάς έκ γής άνδρών γεγονότων
Εύήνωρ…..» { είς αύτόν ( τόν τού κέντρο τής Άτλαντίδος Λόφον) διέμενε είς άπό τούς πρώτους άπό τήν γήν γεννηθέντες ( άναφυηθέντες) άνδρες, όνομαζόμενος Εύήνωρ…}


Α. ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ:

Ό Όμοφυλόφιλος δέν είναι ούτε άνδράς, ή άνήρ, ούτε γυναίκα, ή γυνή . Δέν είναι ούτε ούδέτερος, ή ούδετέρα. Δέν άνήκει είς τό άποκαλούμενο άνθρώπινο γένος , άλλά ούτε κάν είς τό ζωϊκό βασίλειο.
Δέν άνήκει ούτε είς τό τελευταίο, διότι είναι άποποίημα τής φύσεως ήτοι τού ίδιου τοῦ ζωϊκού βασιλείου ή τού Ύπερτάτου ΝΟΥ, ή ΛΟΓΟΥ, ή ΘΕΟΥ. Είναι άποποίημα ΟΛΩΝ ΟΥΤΩΝ διότι, ήρνήθησαν νά παράσχουν τό είς τό ριβόσωμα ( κύτταρο τού άναπαραγωγικού γονιδιόματος) τών ζωϊκών όργανισμών, καί δή τών άνθρώπων άποκαλούμενων, άναγκαίο ένζύμο, τό τρανσαμινάση όνομαζόμενο, τό όποίο συντελεί « είς τήν γενικήν διαδικασίαν μεταβολισμού τών άμινοξέων».

Ό όρος, λοιπόν, όμοφυλόφιλος είναι λάθος. Έκείνος όπου ένδεχομένως νά άποδείδη κάποιο μόνο μέρος τής δηλωτικής του καί προσδιοριστικής του σημασίας ίσως νά είναι ό ά φ υ λ ο ς, διά τού όποίου όρίζεται « τό έμβυο τό όποίο δέν έχει φύλο, δέν δύναται νά θεωρηθή ότι άνήκει είς ένα άπό τά δύο φύλα, τό άνδικό ή γυναικείο, άλλά ούτε είς τήν κατηγορία των Έρμαφρόδιτων…»

Όμως, ό όρος αύτός, ό ά φ υ λ ο ς, καί είναι συγγενείς του
έ τ ε ρ ό φ υ λ ο ς. Ούτος όμως έχει μόνο έθνολογική, ή έστω κοινωνιολογική καί όχι βιολογική σημασία και έννοια. Δι αύτού δηλώνεται, όρίζεται και προσδιορίζεται ό άλλοεθνής, ή άλλογενής, ήτοι ό άπό άλλο Έθνός ή Γένος ( το δεύτερο καί πάλι έχει κοινωνιολογική καί όχι βιολογική έννοια) καταγόμενος, ή προερχόμενος.

α. ΚΙΝΑΙΔΟΣ : ΜΙΑΡΟΣ, ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΟΣ, ΡΥΠΑΡΟΣ, ΑΝΑΙΣΧΗΝΤΟΣ, ΑΝΑΙΔΗΣ, ΑΛΑΖΩΝ, ΠΑΝΟΥΡΓΟΣ, ΕΙΡΩΝ κ.λπ.

Είς τά λεξικά τών: Ήρωδιανού, Σουϊδα, Ήσυχίου καί είς σειρά έρμηνειών τών διαφόρων Σχολιαστών είς τόν Κίναιδο άποδείδουνται καί οί παρακάτω ίδιότητες:

" Κίναδος ό πανούργος, «παρά» το κινώ, ό κινούμενος άδδην( = Ο δ(δ)ήλος- ό άνευ φύσεως) καί δαψιλώς (=διαβιοί (ζή) πλουσιοπάροχα).
Κύναδος ό άναίσχυντος, ό όμοίος κυνί ( σκύλο).
Κίναιδος δέ ό πόρνος, άπό τό κινεί τά αίδοία.
Κίναιδος καί κίναδος… ίδίως δε φασιν οί ποιηταί τήν άλώπεκα άπό τό κινεί τά αίδία.
Κίναδος άναιδής, πεπονηρευμένος, μασθλῆς ( = πανούργος, όλισθηρός, χαμερπής. δειλός, θηλυδρίας καί κατά τόν Άριστοφάνη ( ΙΠΠΗΣ 269) μεμαλαγμένος ἐν πονοιρία) πολυγνώμων, μάστιξ, μεμαλαγμένος, ἐμπειρος, εύμετόβολος,είρων, φιλόκακος, ύποκριτής, γελοιός, άλαζών, άναιδής,κενόδοξος, έπηρμένος˙ άπό τού οίεσθαι τούτο άλλην ζωήν ζή άφού δέν μετέχει τής κοινής φύσεως, [μιαρός] κακός, φθονούμενος, χαλεπός, μεμιασμένος


β. ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΠΛΑΤΩΝΑ : ΒΔΕΛΥΡΟΣ, ΑΙΣΧΡΟΣ καί ΑΘΛΙΟΣ Ο
ΚΙΝΑΙΔΟΣ

« ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Λοιπόν, έάν πράγματι εύχαρίστως ζή ούτος, καί εύδαιμός ζή ;
ΚΑΛΛΙΚΛΗΣ.: Άναμφιβόλως.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Αν μόνον γύρω άπό τό κεφάλι ξύνεται ( λέγεις ότι εύχαρίστως θά έζούσε) ή όφείλω νά έπεκτείνω τήν έρώτησιν μου καί παρά πέρα ; Πρόσεχε, Καλλικλή, τί θά άπεκρίνεσο, έάν κάποιος σού έθετε ύπ΄όψιν τήν μίαν μετά τήν άλλην, όλες τίς συνέπειες τού ίσχυρισμού σου. Άλλά τέλος πάντων, διά νά συνοψίσωμεν , όλα είς έν παράδειγμα, ό βίος των κιναίδων δέν είναι βδελυρός, αίσχρός και άθλιος; Ή θά τολμήσης νά ίσχυρισθής,
ότι είναι εύδαίμονες, έάν έχουν, ένευ όρίων, έκείνο όπου έπιθυμούνς ;
ΚΑΛΛΙΚΛΗΣ.: Δέν έντρέπεσαι, Σωκράτη, νά κατευθύνης τήν σηζήτησιν είς τοιαύτα σιχαμερά άντικείμενα ;
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Άλήθεια, έγώ κατευθύνω τόν λόγον είς τοιαύτα άντικείμενα, ή έκείνος όπου ίσχυρίζεται ότι ό δοκιμάζων ήδονή
οίαδήποτε καί έάν είναι αύτή, είναι εύδαίμων, καί δέν διακρίνει
είς τάς ήδονάς τάς καλάς καί τάς κακάς ; άλλ΄άκόμη καί τώρα, λέγε, πώς ότι τό «ήδύ» καί «άγαθόν» είναι τό αύτό, ή ύπάρχει τι έκ τών «ήδέων», το όποίον δέν είναι άγαθόν;»
ΠΛΑΤΩΝΟΣ : «ΓΟΡΓΙΑΣ» 494, 49.

Κατά τούς Σχολιαστές, τής τού Θείου Πλάτωνα άνωτέρω ἐπισημάνσεως:
«… Έπεί τοίνυν όρά ό Σωκράτηε τον Καλλικλέα άναίδειαν πολλήν νοσούντα,ούκ άνέχεταται αίσχυνθῆναι ως είδώς ότι έστιν ότε βλάπειν ( έφη γαρ κάκείνος αίδώς, ή τ΄ άνδρας μέγα σίνεται) ,άλλά καί τών αίσχρών άναγκάζεται άπτεσθαι προσδοκών πείθειν. λέγει τοίνυν ότι ούκούν καί ό τόν κιναίδων βίος εύδαίμων έστίν, έπειδή πράττοντες αίσχρώς ήδονται, καί μήν καί δεινοί είσιν οί τοιούτοι καί αίσχροι καί ἀθλιοι. Δεινοί μέν άντί τού μεγάλως κακοί ώς πεπτωκότες τού άγαθού, αίσχροί δέ ώς πρός τή ύλη όντες, άθλίοι δε ώς μή έχοντες έλπίδα σωτηρίας….»

γ. ΚΙΝΑΙΔΟΣ – ΓΥΝΑΝΔΡΟΣ :

Κατά τό λεξικόν Σουϊδα.
Γύνανδρος : κίναιδος, ό γύνανδρος τε καί μάλθων τύρανος,άντί τού έκλυτος.
Γυναικίας δέ άνήρ, ό θηλυμανής, διά τού ι. καί Γυναικιζόμενος,ό θηλυνόμενος
Γυναίκισις : ή γυναικεία μίμησις, πρίν τής έτέρας γυναικίσεως δίκην δούναι.
Γύννης : άνδρόγυνος, μαλακός, ποδαπός.

Σχολιάζοντας, τήν αύτήν τού Θείου Πλάτωνος έπισήμανσιν, ό έκ τών Μεγάλων μεταπλατωνικών Φιλοσόφων Ολυπιόδωρος σημειώνει καί :
« Κίναιδος κατ΄εύφημίαν άντί τού άναιδής.
Κιναίδων. άσελγών, μαλακών.καί κιναίδα ( Ι.κιναιδία) ή πόρνη καί ή ( Ι. Πορνική) άσχημοσύνη άπό τού όρνέου τής ίυγγος, ό καί κίναιδιον καλείται. ίνα δή μοί κτλ.τούτο φησίν ότι έγώ μέν έτερον είναι τό άγαθόν τού ήδεος διανοούμαι….»

Ο έκ τών άπολογητών τού Χριστιανισμού, Κλήμης Άλεξανδρεύς είς τό 3. 4 τού έργού του «ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ» σημειώνει:

«Αί δε άνδρογύνων συνουσίαν ἠδόνται, παρεισρέουσι δε ένδον κίναιδων όχλοι άθυρόγλωσσοι, μιαροί μέ τά σώματα, μιαροί δέ τά φθέγματα, είς ύπουργίας άκόλαστοι ήνδηδρωμένο, μοιχείας διάκονοι,κιχλίζοντες καί ψυθυρίζοντες καί τό πορνικόν άνέδην
είς άσέλγεια διά ρινών έπιψοφούντες έπικιναίδισμα, άκόλαστοις ρήμασι καί σχήμασι τέρπειν πειρώμενοι καί είς γέλωτας έκκαλούμενοι πορνείας πρόδρομον˙ έστι δ΄ ότε καί ύπεκκαιόμενοι διά τήν τυχούσα όργήν, ήτοι πόρνοι αύτοί ή καί κιναίδων όχλον είς όλεθρον έζηλωκότες, έπικροτούσι τή ρινί βατράχων δίκην, καθάπερ ένοικον τοίς κυκτήρσιν τήν χολήν κεκτημένοι….»

δ. ΠΟΡΝΟΣ .

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ, τής άνωτέρου, τής περί Κίναιδου, έπισημάνσεως τού Θείου Πλάτωνος άναφερόμενος είς τήν σχέσιν τού Κίναιδου καί τού Πόρνου, μεταξύ τών άλλων διαπιστώνει:

«…. Πόρνος: όρμητικός είς πάντα, άγριος, άναίσυντος, θρασύς, ίσχυρός τά πάντα είρωνευόμενος καί διασύρων τούς περί Σωκράτους Φιλοσόφους. Ό Άριστοφάνης λέγει, ότι τοιούτοι είναι καί αύτοί καί τοιούτον μαθητήν άποτελέσουσι τόν Στρεψιάδην. Βδελυρός πόρνος, μισητός, μυσαρός, συχαντός, μεμισημένος διά τό πείθειν ψευδών ψευσμάτων. ψευδών συγκολλητή, ψευτής λόγων ήγούν πιθανολόγος άναίσχυντος,συμπλέκων τά ψεύδη – συνάπτων καί συγκολλών καί λέγων ψεύδ, καλώς δυνάμενος συναρμόζειν καί συμβιβάζειν τούς ψευδείς λόγους έν ταίς άντιλογίας συγκολλητής –συρραφεύς, έφευρέτης, συναρμοστής, συνθέτης, εύρησιεπής, εύρεσιλογος, εύρεσιολόγος, έφευρέτης λόγων ψευδών, πολύλογος, έτοιμόλογος, λόγους έφευρίσκων, εύρίσκων, καί άπολογία καίνους λόγους εύρίσκων, εύρεσιεπής….»

Κατά τό «ΛΕΞΙΚΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ» τού Γουλιέλμου Πάπε, Πόρνος ό έπί μισθώ ( άμοιβή) πορνευόμενος…»

Κατά δέ τό λεξικόν Μπαμπινώτη, πόρνος έστι : «άνδρας πού προσφέρει έρωτικές ύπηρεσίες έναντι άμοιβής.»

Κατά τό ίδιο λεξικό, τού Μπαμπινιώτη:

« Κίναιδος(ο) ( άρχαιοπρ.- μειωτ.)άνδρος που συνουσιάζεται με ομόφυλό του, ο παθητικός ομοφυλόφιλος ΣΥΝ.(!) πούστης.
[ ΕΤΥΜ. άρχ.,αβέβ. Έτυμο. Σύμφωνα με άρχ.’ετυμολογικό λεξικό «παρά το κινείσθαι την αίδώ ἤ παρά τώ κινείσθαι τα αίδία», έκδοχή που θεωρεί τη λ. ως σύνθετη λ. κιν. καί αίδώς καί αίδίον.
Εντούτοις, σημαντικό πρόβλημα εξακολουθεί να συνιστά η ποσότητα του «ι» ( κίναιδος κῖνῶ.)

ΠΑΡΕΝΘΕΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ

Είς τό σημείο δέ τούτο κρίνω σκόπιμο να παραθέσω μια σχετική, περί τού τι Κίναιδος έστι συνοπτική άνάλυσιν, την όποία. Άντιγράφω άπό την Άγορά ( Φόρουμ) « ΙΝΝΕΡΝΕΤ. Αύτήν την έχει γράψει ¨ο με το ψευδώνυμο : « 7 ΠΕΠΛΑ» χρήστης


« Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 30, 2006 6:06 am Θέμα δημοσίευσης: Τίνα δυνάμεθα κίναιδον ονομάσειν

Με την αφορμή της πρόσφατης φασαρίας περί κιναίδων, παρατηρήθη πως οι περισσότεροι συσχετίζουν την λέξη κίναιδος με την ομοφυλοφιλική τάση. Είναι όμως αυτό το νόημα της λέξεως; Ή μήπως όχι; Κίναιδος, ο κινών την αιδώ. Εκείνος που με την συμπεριφορά του θέτει σε κίνηση, προκαλεί την κίνηση του αισθήματος της αιδούς στο περιβάλλον του. Η Αιδώς περιγράφει την κατάσταση της σεμνότητος και ευσέβειας, που η λαϊκή γλώσσα σήμερα αποκαλεί "τσίπα". Ο κίναιδος λοιπόν συμπεριφέρεται με τέτοια αν-αίδεια που ξεσηκώνει την οργή και την αγανάκτηση όσων διαθέτουν αιδώ και φθάνουν να κοκκινίζουν και να ντρέπονται, μόνον που αντικρύζουν τέτοια αισχρότητα. Την οποία φυσικά και δεν ανέχονται αλλα κινούνται αποφασιστικά εναντίον της. Η έννοια της λέξεως απέχει πολύ από το να μας πείσει πως αναφέρεται συγκεκριμένα στην ομοφυλοφιλία. Ιδίως όταν ο έρως ενός ανδρός προς έναν άλλον άνδρα δεν καταδικάζεται από φιλοσόφους ως ο Πλάτων και ιερείς ως ο Πλούταρχος. Εκείνο που καταδίκαζαν ήταν η σεξουαλική πράξη μεταξύ ανδρών την οποία θεωρούσαν παντελώς αταίριαστη με την ανδρική φύση (και ορθώς). Για αυτό και ο Πλάτων κελεύει την προσήλωση στον φιλοσοφικό έρωτα και την πνευματική εκείνη ερωτική αρετή μεταξύ ανδρών με ταυτόχρονη αποχή από την όποια σεξουαλική πράξη μεταξύ τους. Επιπλέον υπάρχει πληθώρα συμπεριφορών των αρσενικών, ολοσδιόλου κατακριτέες, δίχως να υπάρχει η παραμικρή συσχετιση με ομοφυλοφιλία. Για παράδειγμα, η συμπεριφορά του (δειλού) ψευτονταή, του (δειλού) μαλθακού, του ρουφιάνου, του υποκριτού και ψεύτου, του προδότου και απάτριδος, του ανεύθυνου και ανωρίμου ενήλικος που περνά παρατεταμένη εφηβεία και άλλες. Εξέχουσα θέση στις κατακριτέες μεταξύ ανδρών συμπεριφορές κατέχει και η άσχημη συμπεριφορά, ανευθυνότητα κ.λπ. στην οικογένεια που τυχόν έχει κάποιος, ή/και προς την σύντροφο σύζυγό του. Η μη-ανδρίκεια συμπεριφορά δύναται να αποκληθεί (και αποκαλείται) κιναιδισμός. Με όλη την δειλία, μαλθακότητα και αισχρότητα που περικλείει ο όρος (και που θυμίζει το "κουτσαβάκι" των παλαιών ρεμπετών). Κατ' επέκταση μόνον ο όρος κίναιδος χρησιμοποιήθη και για να περιγράψει την αισχρή συμπεριφορά κάποιων ομοφυλοφίλων που είτε στήνονται οι ίδιοι είτε απαιτούν από τους ερωμένους τους να στηθούν στα τέσσερα σάν κτήνη... Παρ' Έλλησι η λέξη χρησιμοποιούταν συχνά για να δηλώσει και το αρσενικό που συζούσε με μία γυναίκα κάτω από την ίδια στέγη, δίχως γάμο. Το θηλυκό αποκαλούταν παλλακίδα και το αρσενικό κίναιδος. Η οικογένεια, η σύσταση Οίκου δηλαδή έχει λίαν σημαντική θέση στο ηθικό σύστημα αξιών των Ελλήνων, και ως κάθε ηθική αξία, και αυτή προκύπτει από την θρησκεία - συγκεκριμένα σε αυτήν την περίπτωση από την λατρεία της Θεάς Ήρης. Η Ήρα, Θεά υψίστης ιεραρχίας στον Κόσμο των Θεών, εφορεύει την σύσταση Οίκου και την οικο-γένεια μέσω του μυστηρίου του Γάμου που διδάσκει. Η ένωση των εν οικω κυριών (νοικοκυριών) δύο ανθρώπων, αρσενικού και θηλυκού αποτελεί προνόμιο των γαμευμένων. Και όχι "δικαίωμα" του οποιουδήποτε. Το να ενώνουν δύο άνθρωποι λοιπόν αντιθέτων φύλων, τις περιουσίες τους και να ζουν κάτω από την ίδια στέγη αποτελεί μέρος του μυστηρίου της συστάσεως Οίκου, που αρχίζει με τον Γάμο. Υπεύθυνα και ώριμα, αποτελούν πλέον έναν νέο πυρήνα-δομικό λίθο της κοινωνίας τους, αποκτούν κοινές πολιτικές απόψεις και κοινωνική δράση και δημιουργούν τον δικό τους "κήπο" στον οποίο θα φυτρώσουν οι απογόνοι τους, τα παιδιά που θα γίνουν οι αυριανοί πολίτες και που θα αποκτήσουν τις αξίες και τα ήθη που διδάσκονται απο τους γονείς τους. Για αυτό και οι κίναιδοι λέγεται πως δεν δημιουργούν οικογένεια. Και πράγματι αποδεικνύεται στην πράξη μεταξύ ζευγαριών που συζούν για χρόνια κάτω από την ίδια στέγη, δίχως Γάμο. Σπανίως ή μάλλον ποτέ δεν κάνουν απογόνους, ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων που θα υπάρξει εγκυμοσύνη, το ζεύγος παντρεύεται τελικώς. Εάν λοιπόν τα αρσενικά μέλη κάποιου γκρουπούσκουλου αθέων αποκαλούνται κίναιδοι ορθώς αποκαλούνται τέτοιοι, διότι σχεδόν όλοι τους συζούν με παλλακίδες (των οποίων παλλακίδων η γλώσσα ξεπερνά σε θρασύτητα και δηλητήριο ακόμη και τους κίναιδους ομοαθέους τους) και όσοι δεν συζούν, αποδέχονται και συναναστρέφονται κιναίδους και προωθούν τον κιναιδισμό. Η "ελεύθερη συμβίωση" μπορεί σήμερα να είναι αποδεκτή μεταξύ αριστερούληδων αθέων που περνάνε καθυστερημένη εφηβεία και επιθυμούν να αντιδράσουν στους «κάτι-σαν-γονείς τους. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι αποδεκτή μεταξύ Ελλήνων και κατ' επέκταση μεταξύ όσων επιθυμούν να παρουσιαστούν ως τέτοιοι και να μας πείσουν πως τιμούν και εκφράζουν τα Ελληνικά ιδανικά και πνεύμα._________________Ο νους δεν είναι δοχείο που γεμίζει με γνώσεις μα θείο πυρ που φλογώνεται!»

Είς έν έτέρο του μήνυμα, ό αύτός Χρήστης, άπαντώντας σ΄άλλα σχετικά άλλων Χρηστών, έπισημαίνει :

Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 01, 2006 6:33 am Θέμα δημοσίευσης:

''Και για να λύσω την απορία του κούπη, περί σκοπιμότητος άρθρου. Προ μερικών ημερών είχα την ατυχία να αναγιγνώσω κι εγώ εκείνη την συνομιλία στο irc. Εντύπωση λοιπόν μου έκανε όχι μόνον το ότι κάποιο κουτσαβάκι του συλλόγου αθεϊας β.ε. αφού έβρισε και ξανάβρισε πήγε να το παίξει και θιγμένος (για τον χαρακτηρισμό του κιναίδου) προβαίνοντας σε πολλαπλές επιδειξεις του -ανυπάρκτου, πράγματι- "ανδρισμού" του (ή μάλλον εκείνου που αντιλαμβάνεται ως "ανδρισμό") αλλά το ότι και η άλλη πλευρά δεν ήξερε ή δεν μπόρεσε να τον βάλει στη θέση του, σχετικά με το νόημα της λέξεως που εκείνη αρχικώς χρησιμοποίησε. Επειδή λοιπόν είτε από άγνοια είτε από απροθυμία, έμεινε η εσφαλμένη εντύπωση πως ο "κίναιδος" σχετίζεται με την ομοφυλοφιλία κι επειδή η εσφαλμένη αυτή εντύπωση ανοίγει την πόρτα σε ακόμη περισσότερες επιδείξεις κιναιδισμού, δίχως να χαρακτηρίζονται τέτοιες, θέλησα να διερευνήσω φιλοσοφικά την έννοια της λέξεως και του τρόπου χρήσεώς της παρ' αρχαίοις, για να δω κατά πόσο απεδόθη ως χαρακτηρισμός δικαίως ή αδίκως. Ασχέτως δηλαδή από το εάν εκείνοι που αρχικώς απέδωσαν τον χαρακτηρισμό το έκαναν συνειδητά, έχοντας ορθή γνώση της λέξεως ή όχι (αυτό είναι άλλο ερώτημα), εγώ θέλησα να εξετάσω κατά πόσο ο χαρακτηρισμός είχε ή όχι Λόγο προς το αντικείμενο που απεδόθη. Και συμπέρανα πως ορθώς απεδόθη (αν και πιθανώς όχι για την σωστή αιτία). Παλιομοδίτικα πράγματα δηλαδή...''

ΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Τό άνωτέρω άρθρο , μαζί μ΄αύτό τού άγνωστου Χρήστη τού « ΙΝΝΕΡΝΕΤ» δυνάται νά θεωρηθεί ώς τό πρώτο, άπ΄έκείνα όπου θά άκολουθήσουν, καί διά τών όποίων θά άποκαλυφούν, άναλυθούν καί έρμηνευθούν οί λόγοι καί οί….. στόχοι, τής άπό τήν Ύπατη Άρμοστεία , τών τήν δεκαετία τού 1980 προσβληθέντων άπο Εϊτζ καί έν συνεχεία συγκετρωθέντων είς τά ΕΞΑΡΧΕΙΑ, άπό τά όποία τά έξεδίωξαν οί τότε πραγματικοί Άναρχικοί καί άκολούθως, μέ τήν βοήθεια συγκεκριμένων Έβραίων καί Μασσώνων τής Έθνικής Τράπεζας ( θά άνφερθούν καί όνόματα καί ίδιότητες καί δραστηριότητες) συνασπισθήκαν είς τήν …. Πόλη, τήν πρώτη έδρα τής Αρμοστείας, άναδείξεως, προωθήσεως καί ύπερασπίσεως αύτών τών… ίών.
Related Posts with Thumbnails

Archaelogy Daily News+μετάφραση

μετάφραση

Περί Εμού

Κείμενα ή σχόλια σε κείμενα που φέρουν την υπογραφή μου, είναι φυσικά δικά μου. Όλα τα άλλα κείμενα αναφέρουν τις πηγές, πλην εκείνων που δέχομαι στο Ε-mail και δεν φέρουν υπογραφή ή ο συντάκτης τους δεν επιθυμεί την δημοσιοποίηση του ονόματός του. Οι αντιγραφές κειμένων μου φυσικά επιτρέπονται, εάν επιθυμείτε παρακαλώ να αναφέρετε την πηγή έστω με παραπομπή. Ευχαριστώ γα την κατανόηση.

Archaeology Daily News+Μετάφραση

μετάφραση Online μετάφραση

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Μια κραυγή.... Από τη μία ως την άλλη άκρη αυτής της ευλογημένης και καταραμένης Γης. Δεν αντέχεται άλλο. Συνέχεια καταστροφή. - Από το πρωί μέχρι το βράδυ και από το βράδυ μέχρι το πρωί. Το ίδιο τροπάρι και φτου κι από την αρχή. Ρίξτε μια ματιά πόσο πουλάνε τα κουτσομπολιά, τα ριάλιτι, τα κοσμικά και οι χαρτορίχτρες. -
Κασσάνδρες οι αναλυτές, οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί. Μνημόσυνα τα talks shows. Κηδεία η τηλεοπτική ειδησεογραφία. Πολεμικά ανακοινωθέντα οι εφημερίδες. Προθάλαμοι νοσοκομείων τα καφενεία. Κάθε βράδυ να κάνεις τον σταυρό σου μπας και στραβοκοιμήθηκε ο Στρος-Καν και μας κάνει οδοντογλυφίδα να καθαρίζει τις εμφυτευμένες οδοντοστοιχίες του. Εντάξει, το καταλάβαμε. Σαν τους Πακιστανούς να πιάσουμε δουλειά. -
Εντάξει, θα χάσουμε τα μισά λεφτά. Εντάξει, τα παιδιά μας θα μείνουν στην ανεργία και θα φύγουν, όπως οι πρώτοι μετανάστες, για πολύ μακριά. Εντάξει, ο πατέρας μου και ο παππούς μου θα χάσουν τη σύνταξη, θα μείνουν χωρίς φάρμακα, θα καταλήξουν στη ζητιανιά. Εντάξει, θα δουλεύουμε μέχρι τα εβδομήντα εφτά. Εντάξει, οι καταθέσεις μας θα γίνουν δραχμές όπως παλιά. Εντάξει, τα εμπεδώσαμε όλα αυτά. Τι άλλο πια! Να αυτοκτονήσουμε ομαδικά. Να την κοπανήσουμε για τα χωριά. Να αρμέγουμε κατσίκες και να καλλιεργούμε ζαρζαβατικά. -
Οι γυναίκες να μη γεννάνε παιδιά. Οι άντρες να βγουν στους δρόμους να καθαρίζουν τζάμια, μπας και φέρουν στο σπίτι καμιά δεκάρα να φάνε μπομπότα τα μωρά. Τα κορίτσια στα πεζοδρόμια σαν τις πόρνες της τρούμπας του Πειραιά. Τα αγόρια με ντοκτορά, γκαρσόνια να κουβαλάνε στον Γερμανό πελάτη ένα λαχταριστό πιάτο με μουσακά. Από τη μία οι δολοφόνοι να μπεκροπίνουν μια χαρά. Από την άλλη οι ξένοι τους τόκους να καταβροχθίζουν από τα δανεικά. Και στη μέση οι καθημερινοί μας τρομοκράτες να μας υπενθυμίζουν πως οι Ελληνες δεν είμαστε άνθρωποι αλλά λαθρομετανάστες, χωρίς ελπίδα καμιά, στην ίδια μας την πατρίδα. Ταυτόχρονα οι λαθρομετανάστες να Ελληνοποιούνται με ιθαγένεια !! Ε, ρε, μπαγάσα σε ρωτάω. Προς τι όλα αυτά που ονειρεύτηκες, που μόχθησες και που μάτωσες. Μια ζωή στα σκουπίδια σαν τα αδέσποτα σκυλιά! - Σ' αυτό οδήγησαν οι κυβερνήτες μας, τρώγοντας τα παιδιά της και υιοθετώντας τα αποβράσματα της ΑφροΑσίας, ως νέα Ελληνόπουλα απείρως ευκολότερα στην διαχείρηση της εκμετάλλευσης του ανθρώπινου μόχθου.

Μην

-Μην περπατάτε στα τέσσερα, μας κυκλώσαν!!!
Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί,
κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές
την πρώτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
αδέρφια πήραν οι οχτροί,
κι εμείς κοιτούσαμε τις κοπελιές
την άλλη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
φωτιά μας ρίξαν οι οχτροί,
κι εμείς φωνάζαμε στα σκοτεινά
την τρίτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
σπαθιά κρατούσαν οι οχτροί,
κι εμείς τα πήραμε για φυλαχτά
την άλλη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
μοιράσαν δώρα οι οχτροί,
κι εμείς γελούσαμε σαν τα παιδιά
την πέμπτη μέρα.

Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί,
κρατούσαν δίκιο οι οχτροί,
κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια
σαν κάθε μέρα.

«Έλληνες! Ανοίγεται τώρα, μπροστά στα θολωμένα μάτια σας, στα σκοτισμένα μυαλά σας, δρόμος αληθινός! Δρόμος ζωής και πολέμου! Αν τον θέλετε, πάρτε τον!»

«Θέλω να είμαι ωραίο δείγμα ανθρώπου Έλληνος. Να σκοπός μιας ζωής! Δουλεύοντας για τον Ελληνισμό, δουλεύω για τον εαυτό μου. Θέλω να ξοδέψω την ψυχή μου μέσα στο έθνος μου, σε μια αλληλεγγύη με τους ομοφύλους μου»

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ (1878 - 1920)

"Δεν υπάκουσα παρά εις μίαν ιδέαν, να φανώ χρήσιμος εις τον πλησίον και τον τόπο μου."- ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

Ελευθέριος Βενιζέλος:


«Ευτυχώς, σήμερον ευρισκόμεθα εις την ευχάριστον θέσιν να αποτελούμε ένα και ηνωμένον Έθνος,
από του Ταινάρου μέχρι του Έβρου και από της Κερκύρας μέχρι των νήσων των παρακειμένων εις τας Μικρασιατικάς ακτάς.
Είμεθα ένα ΈΘνος ομοιογενές κατά 95% περίπου.
Αυτό δε το γεγονός μάς κάμνει έναν από τους πιό ομοιογενείς Λαούς της Ευρώπης.
Είναι και ένας εκ των σπουδαίων λόγων που δικαιολογούν την αισιοδοξίαν μου διά την ικανοποιητικήν εξέλιξιν των Ελληνικών Πραγμάτων»!!.
Άρθρο του στο «Ελεύθερον Βήμα», της 9ης Μαΐου 1929.




Ύμνος

Ύμνος στην 28η Οκτωβρίου.

Από Έλληνες; Όχι από Σουηδούς!

BLUE SKY LIVE TV

Δείτε live το πρόγραμμα της τηλεόρασης του BLUE SKY.

BLUE SKY LIVE

Greek TV Radio

Το Τηλεκοντρόλ σας
Ενημερωθείτε και διασκεδάστε βλέποντας ελληνική τηλεόραση ζωντανά απο τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή. Ακούστε τους αγαπημένους σας ραδιοφωνικούς σταθμούς όπου και αν βρίσκεστε και διαβάστε τα τελευταία νέα στις σημερινές εφημερίδες.

Δείτε tv live!!! Όλα τα κανάλια ζωντανά - ελεύθερα

ANT1 ANTENNA ΑΝΤΕΝΝΑ Tv Channel Live StreamingMEGA ΜΕΓΑ Tv Channel Live StreamingALPHA Tv Channel Live Streamingskai
SKAI ΣΚΑΪ Tv Channel Live StreamingnetSTAR Channel Greek Tv Live StreamingET1 ΕRΤ1 Tv Channel Live Streaming
kontra channel liveEXTRA 3 ΕΞΤΡΑ Tv Channel Live StreamingMad tvNEA TV ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ Channel Live Streaming
TV100 Tv Channel Live Streamingkriti tvVOULI ΒΟΥΛΗ Tv Channel Live StreamingArt αρτ Tv Channel Live Streaming
BLUE SKAY Tv Channel Live StreamingCNC PLUS Tv Channel Live Streaming Cyprus TvCHANNEL 9 Tv Live Streaming4E Tv Channel Live Streaming
FLASH TV Channel Live StreamingTVS TV SERRES ΣΕΡΡΕΣ Tv Channel Live StreamingEt3ΔΙΚΤΥΟ ΣΕΡΡΕΣ Diktyo Tv Serres Channel Live Streaming
STAR MEDIA TV ΚΕΡΚΥΡΑΣ Tv Channel Live Streamingkriti tvSIGMA Tv Channel Live Streaming Cyprus TvFocus Web Tv Channel Live Streaming Greek Tv
Achaia News Αχαϊα Tv Channel Live StreamingΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣASTRA ΑΣΤΡΑ Tv Channel Live Streaming Greek Tvskai
EGNATIA ΕΓΝΑΤΙΑ Tv Channel Live StreamingTILEFOS ΤΗΛΕΦΩΣ Tv Channel Live StreamingSTAR ΔΡΑΜΑΣ dramas Tv Channel Live StreamingΔΕΛΤΑ ΘΡΑΚΗ Delta Tv Thrace Live Streaming
ZOUGLA ΖΟΥΓΚΛΑ Tv Channel Live StreamingDJ Tv Channel Live Streaming Greek TVEt3MUSIC TV MANIA Tv Channel Live Streaming
TV GOLD Tv Channel Live StreamingLAMIA STAR TV Channel Live StreamingGreek Radio, Liveradiogreece.blogspot.grΔείτε online ταινίες τώρα δωρεάν χωρίς κατέβασμα με ελληνικούς υπότιτλους από το TainiesLive.blogspot.gr
Κανάλια tv
Κανάλια live
οτε.tv
 
Μέγεθος κειμένου: A A A