Κοινωνική απάθεια, εθνική σύγχιση, αδράνεια, απαισοδοξία, ατέρμων διαφθορά, αλλοπρόσαλλες διεκδικήσεις και αδιαφορία για σχηματισμό οικογένειας προηγούνται ως αναγκαία στοιχεία της τελικής πτώσεως και του θανάτου ενός έθνους. Πολλά είναι τα ιστορικά παραδείγματα. Για 100 χρόνια πριν την άλωση της Κωνσταντινούπολης είχαν παρουσιαστεί παρόμοια συμπτώματα. Οι άνθρωποι είχαν απωλέσει την διάθεση για αναπαραγωγή του γένους τους, είχαν χάσει κάθε ελπίδα για ύπαρξη και είχαν ψυχολογικά αποφασίσει να αφήσουν κάποιους, τους Τούρκους, να τους κατακτήσουν.Ένας ιστορικός κατήφορος
Αν δεν έχουμε καταλάβει, το σύγχρονο νεο-ελληνικό γένος έχει προ πολλού πάρει τον κατήφορο, σήμερα πνέει τα λοίσθια και σε λίγο θα κηδευτεί αδόξως, αφού δεν φαίνεται να βρίσκεται μηχανισμός και δύναμη να ανακόψει την πορεία του θανάτου. Φαίνεται πως το κοινωνικό και εθνικό μας Είναι έχει αποφασίσει να χαθεί και κάθε συλλογική πράξη τείνει και οδηγεί στο θάνατο.
Το 1922 έγινε η αρχή του πρώτου δραματικού χτυπήματος, όπου το έθνος έχασε τον μισό πληθυσμό του. Η Ελλάς απώλεσε την αυτοπεποίθησή της, έχασε το όραμά της για μεγαλωσύνη και περιορίστηκε να γίνει ένα μικρομάγαζο. Είναι δε διαπιστωμένο ότι έθνη που χάνουν το όραμα του μεγάλου, το όραμα της μεγαλωσύνης στη δημιουργία, φθίνουν και καταλήγουν μοιραία στον αφανισμό.
Κατόπιν ήρθε ο παγκόσμιος πόλεμος και ο οδυνηρός εμφύλιος, όπου κι εκεί αποδεκατίστηκε ο πληθυσμός κια χάθηκε η διάθεση για κοινωνική συνοχή, για εθνική ομοψυχία, για εθνική μεγαλωσύνη εκφρασμένη σε πρόοδο. Επακολούθησε η εξαγωγή πληθυσμού είτε στην πολιτική προσφυγιά, είτε στα μεταναστευτικά σκλαβοπάζαρα.
Ο εθνικισμός της δικτατορίας αποδείχτηκε κίβδηλος και ο αντι-εθνικισμός της μεταπολίτευσης, ένα επίσης ιδιόρρυθμο αντίθετο της προϊούσης ανωμαλίας, έδωκε την τελική μαχαιριά στην διάθεση να υπάρχει η Ελλάς ως έθνος.
Στην μεταπολίτευση η Ελλάς ως έθνος μετετράπει σε ένα οικονομικό συναιτερισμό, χωρίς εξέχουσα κοινωνική συνείδηση και συνοχή, χωρίς την δέουσα κοινωνική ευθύνη των μελών της. Έγινε ένα παζάρι συμφερόντων, ένα πεδίο αρπαχτής, ένα μαγαζί με αλληλοσπαρασσόμενους συνιδιοκτήτες και το γενικό σύνθημα που επεκράτησε στην συνείδηση και του απλού ανθρώπου είναι, "κάτω το κράτος, κάτω το έθνος, ζήτω η αρπαχτή". Αυτό το πνεύμα του μισαλλόδοξου οικονομικού συνεταιρισμού είναι η βασική αιτία της οικονομικής καταστροφής που βιώνουμε σήμερα.Οι πολιτικοί και ο πρωθυπουργός ειδικά πιστεύουν ότι αν καλέσουν νομπελίστες της οικονομίας, θα τους λύσουν το πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα βαθαίνει.
Και αυτό γιατί η Ελλάς έχει χάσει την ηθική υπόσταση του έθνους, δεν είναι πλέον έθνος, άλλα ένα άθροισμα κατοίκων που αυτοί μπορεί να είναι αφρικανοί, πακιστανοί ή κινέζοι. Η εκκλησία επίσης, έχει αυτή την αλλόκοτη έννοια κοινωνίας, αρκεί οι κάτοικοι να είναι χριστιανοί.
Απωλέσαντες την εθνική συνείδηση, την υγιή έννοια της εθνικής υποστάσεως και ιδιαιτερότητας, έχουμε απωλεσθεί την έννοια της κοινωνικής ευθύνης και ουδείς πλέον είναι διατεθημένος να συνεισφέρει στην λύση του προβλήματος, ενώ το πλοίον βυθίζεται σταθερά και απαλά αύτανδρον. Ακόμη και οι διαμαρτυρίες και διεκδικήσεις συνεχίζουν να έχουν την λογική της μεταπολιτεύσεως, την λογική του αλλόκοτου συνεταιρισμού συμφερόντων. Σε αυτό το πεδίο η αρπαχτή είναι προνόμιο και δικαίωμα και αυτό συνεπικουρείται από την επικρατούσα αντίληψη της ατιμωρησίας.
Ποία η μέθοδος θεραπείας
Εξ' όσων ελέχθησαν συνάγεται το συμπέρασμα ότι η λύση και θεραπεία δεν είναι οικονομολογική, είναι εθνική. Πρέπει να ορίσουμε εξ αρχής την έννοια του έθνους μας, την έννοια της κοινωνίας, την έννοια της δημιουργίας, την έννοια της ηθικής, κοντολογής να γίνουμε και πάλι έθνος με υψηλή εθνική συνείδηση. Ας κοιτάξουμε στους Σκανδιναβούς, έχουν προηγμένη εθνική συνείδηση και υπερηφάνεια, δεν ανέχονται την κατωτερότητα και την υποτέλεια και αυτό είναι ένα τεράστιο ηθικό και ψυχολογικό κίνητρο για απεριόριστη πρόοδο.
Για να στραφούμε στο έθνος πρέπει να γκρεμίσουμε ολόκληρο το εννοιολογικό κατασκεύασμα της μεταπολιτεύσεως, συνεπώς να γκρεμίσουμε το πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό της κατασκεύασμα και να ανακηρύξουμε τον Έλληνα σε υπερήφανο εθνικό άνθρωπο, την κοινωνία σε έθνική κοινωνία και την δημιουργία σε εθνική δημιουργία. Όλοι τότε συστρατεύονται κάτω από την σημαία 'έθνος' με καθορισμένη ηθική, ευθύνες, δικαιώματα και υποχρεώσεις.
απο εδώ: Τρύφων Ολύμπιος - Μάνη 13 Μαΐου 2011






































































Cave Days game





